Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:09:19 GMT

تحریم واقعیتی است که وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۲۶۳

تحریم واقعیتی است که وجود دارد

سعید جلیلی گفت: تحریم واقعیتی است که وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد.

به گزارش برنا، سعید جلیلی در دور آخر مناظرات گفت: آنچه برای اقتصاد کشور اهمیت دارد وجود ثبات در سیاست اقتصادی و محیط اقتصادی کشور است. تحریم واقعیتی است که وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد. ناکارآمدی خود را گردن تحریم می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی که رئیس جمهور می‌شود باید فهم صحیح از ظرفیت‌های داخلی و تعاملات خارجی داشته باشد اما مشکلی که وجود دارد، این است اینها حداقل فهم را از مناسبات جهانی ندارند؛ دوستان کارنامه بسیار ضعیفی دارند و می‌خواهند برمبنای تحریم نسخه بپیچند.

جلیلی گفت: جهش تولید در گرو جهش صادرات و تعاملات خارجی است اما دوستان در این زمینه کارنامه بسیار ضعیفی دارند چون تعاملات خارجی را در مذاکره با دو الی سه کشور می‌دانند.همین الان مذاکرات چه نتایجی داشته؟ با پررویی می‌گویند؛ بله موضوعات فراوانی داریم و اهرم تحریم هم خواهیم داشت اما ما باید به مردم بگوییم برای تحریم چه برنامه‌ای داریم؟ نباید بگوییم یک عده در داخل نگذاشتند، این نفهمیدن مسئله است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید جلیلی اقتصاد کشور رئیس جمهور انتخابات سعید جلیلی مناظره انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد