Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:14:21 GMT

قرنطینه مسافران پروازهای کیش در فرودگاه اهواز

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۲۹۴

قرنطینه مسافران پروازهای کیش در فرودگاه اهواز

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان از اختصاص سالن قرنطینه در فرودگاه اهواز برای مسافران کیش – اهواز خبر داد.

ولی‌اله حیاتی در نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۲ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز هرمزگان، با انجام هماهنگی‌های لازم با مدیرکل فرودگاه اهواز، سالنی برای قرنطینه مسافران پروازهای کیش - اهواز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود نیروهای علوم پزشکی اهواز برای این مسافران تست PCR را انجام دهند. البته وجوه این تست‌ها از مسافران اخذ خواهد شد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های ستادهای کاندیداها، گفت: دستورالعمل فعالیت کاندیداهای شوراهای شهر به فرمانداران ابلاغ شده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت

تین نیوز

 مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و بیان کرد: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر برقرار شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای اراک، محمد طاهری از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از تاریخ یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

طاهری با اشاره به اینکه پرواز مسیر عسلویه توسط شرکت هواپیمایی آساجت در روزهای یکشنبه هر هفته و به صورت برنامه ای در حال انجام است، گفت: پرواز مسیر عسلویه همواره مورد توجه بخش صنعت استان است و متقاضیان قابل توجهی دارد، در سال های قبل نیز توسط برخی شرکت های هواپیمایی به دلیل محدودیت های عملیاتی این شرکت ها، تنها با یک پرواز در فرودگاه اراک انجام می گرفت و از این پس شرکت هواپیمایی پارس ایر اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که بصورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: انشاءالله با پیگیری های به عمل آمده پرواز در این مسیر با توجه به استقبال و درخواست های مردمی افزایش خواهد داشت.

مدیر فرودگاه اراک ضمن اعلام در دستور کار قرارداشتن افزایش پروازهای مستقیم از فرودگاه شهدای اراک اعلام نمودند، در مسیرهای دیگر پروازی با توجه به ظرفیت های موجود و درخواست های مکرر همشهریان پیگیر برقراری پرواز برای همشهریان گرامی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در دوم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت