Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه اولین روز از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاههای آسیا در بخش مردان تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دومین نماینده کشورمان در این دیدارها در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده کشور میزبان رفت. در این دیدار که از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در جده برگزار شد تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رودرروی تیم مضر، نماینده عربستان، قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عربستان نیمه اول این دیدار را هم ۱۷ بر ۱۳ به سود خود به پایان رساند. تیم نیروی زمین شهید شاملی که با ۱۳ بازیکن راهی این رقابت‌ها شده است، در بیشتر دقایق این بازی پا به پای مضر پیش رفت اما در نهایت بازی را با اختلاف سه گل واگذار کرد.

مشکل ویزای محمد سیاووشی دروازه بان تیم فولاد مبارکه سپاهان و بهشاد فاتحی زاده حل شد تا به عنوان بازیکن و یار جدید به تیم نیروی زمینی شهید شاملی ملحق شوند.

دیگر نماینده هندبال ایران یعنی صنعت مس کرمان در گروه B این رقابت‌ها ظهر امروز با نتیجه ۳۷ بر ۱۹ قطان یمن را شکست داد.

مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا فردا یکشنبه ۲۳ خردادماه با انجام ۵ بازی پیگیری می‌شود که از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل السالمیه صف آرایی می‌کند و در آخرین بازی فردا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب مس کرمان با الکویت دیدار می‌کند.

مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در بخش مردان از ۲۲ تا ۳۱ خردادماه در جده عربستان پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5233119

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال جام باشگاه های آسیا عربستان سعودی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لیگ ملت های والیبال کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال بحرین تیم فوتبال پرسپولیس تورنمنت بين المللي والیبال کاراته لهستان کسب سهمیه المپیک نیروی زمینی شهید شاملی تیم نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست