Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به صورت رسمی کناره‌گیری باشگاه‌های استرالیایی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ و تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی را اعلام کرد.

بر اساس این نامه، لغو دیدار مرحله پلی‌آف بین تیم‌های «بریزبین‌رور استرالیا» و «کایااف‌سی‌ایلیو فیلیپین» اعلام شد و نماینده فیلیپین که یک مرحله پیش آمده، برای قطعی کردن صعود خود باید در دیگر دیدار پلی‌آف، «شانگهای پورت اف‌سی چین» را شکست دهد و در گروه ششم جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با کنار رفتن نمایندگان استرالیا، دو بازی پلی‌آف دیگر لغو شد و تیم‌ها، مستقیم به مرحله گروهی راه پیدا کردند. در برنامه‌ریزی جدید، دیدار حذفی بین تیم‌های «دائه‌گو کره‌جنوبی» و «چیانگرای تایلند» لغو شد و قهرمان جام حذفی تایلند به جای سیدنی استرالیا در گروه هشتم قرار گرفت. تیم دائه‌گو نیز به طور مستقیم به عنوان تیم چهارم، راهی گروه نهم شد.

از سوی دیگر مسابقه بین تیم‌های «ملبورن سیتی» و «سرزو اوزاکا» نیز از برنامه خارج شد و نماینده آخر ژاپن به عنوان تیم چهارم، به‌طور مستقیم جواز حضور در گروه دهم را کسب کرد.

دیدار گروه‌های ششم و هفتم از ۲۳ ژوئن تا ۱۱ جولای ۲۰۲۱ (اول تا بیستم تیرماه) در بانکوک، بازی‌های گروه دهم در «بوریرام تایلند» و دیدار گروه‌های هشتم و نهم نیز از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (چهارم تا بیستم تیرماه) در تاشکند ازبکستان از غرب آسیا برگزار می‌شود.

کد خبر 5233125

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا استرالیا فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لیگ ملت های والیبال کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال بحرین تیم فوتبال پرسپولیس تورنمنت بين المللي والیبال کاراته لهستان کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تایلند و کره جنوبی در چهارمین بازی از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قطر به مصاف یکدیگر رفتند و کره جنوبی در این دیدار توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شود.
یکی از نکات این دیدار اقدام قابل توجه ایشی سرمربی تیم ملی تایلند بود؛ این مرد ژاپنی تنها به زبان ژاپنی تسلط دارد و در طی ۳ سال اخیر، هنوز برای آموزش زبان تایلندی یا انگلیسی اقدام نکرده است، او برای حمایت از تیم ملی تایلند سرود ملی این کشور را روی دفترش نوشته و از روی آن می‌خواند!
تیم ملی تایلند اکنون با ۴ امتیاز پشت سر تیم ملی چین قرار گرفته و برای صعود به دور بعد باید تمام تلاش خود را در ماه خرداد برای انجام دو دیدار مقابل چین و سنگاپور به کار بگیرد.

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!