Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان کرمان که در هتل پارس کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه نگهداری پیست دوچرخه سواری قطعاً یکی از دغدغه‌های ماست، گفت: این مجموعه به عنوان یک سرمایه ملی امروز در استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کرمان جزو ۶ استان کشور است که پیست دوچرخه سواری دارد، تأکید کرد: باید این مجموعه یک پایگاه مناسب برای جنوب شرق کشور باشد.

پاریزی افزود: باید این مجموعه به خوبی نگهداری شود و در این زمینه اقدامات موثری انجام شود تا ظرفیت مناسبی برای پرورش استعداد‌هایی که در استان پهناور کرمان وجود دارد، داشته باشیم.

او به تور بین المللی دوچرخه سواری که قرار است به میزبانی کرمان برگزار شود، اشاره و تصریح کرد: این تور برند ورزش و دوچرخه سواری استان کرمان و حتی کشور است که با تجربه برگزاری تور‌های قبلی باید نواقصش مرتفع شود و با کیفیت بهتری در استان برگزار شود.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: تمام هیئت‌های شهرستانی امروز در جلسه حضور دارند و اصولاً هیئت‌هایی هستند که عضویت در این مجمع ندارند؛ ولی شهرستان هایشان در دوچرخه سواری فعال هستند.

پاریزی گفت: شهرستان‌هایی که این پتانسیل را دارند باید در دوچرخه سواری فعال شوند و انتظار داریم، فعالیت هایشان در این رشته ورزشی که جزو رشته‌های ورزشی سرآمد است در استان کرمان جدی گرفته شود.

او با بیان اینکه شهرستان‌ها نباید منتظر باشند تا حتماً دستورالعمل‌هایی از مجموعه هیئت استان و فدراسیون به آن‌ها ابلاغ شود، افزود: طرح‌هایی که قرار است نوشته شود، شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که فدراسیون دارد یقیناً استان هم می‌تواند برای خودش داخلی داشته باشد و در این زمینه مشارکت کنند.

پاریزی به مسیر گردشگری هفت باغ اشاره و تصریح کرد: مسیر هفت باغ یک مسیر بسیار مناسب و یک سرمایه‌گذاری انجام شده عظیم در استان کرمان است که به صورت اختصاصی از آن روزی که این مسیر پایه گذاری شده، بحث دوچرخه‌سواری در آن مسیر دیده شده است.

او بیان داشت: قرار شد این طرح مکتوب و ارسال شود و ما بتوانیم برای توسعه ورزش دوچرخه سواری هم در ابعاد حرفه‌ای، هم قهرمانی، هم پرورشی و هم برای توسعه دوچرخه سواری همگانی در سطح استان این مجموعه را فعال‌تر کنیم.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر اینکه باید در بحث آموزش توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: اگر قرار باشد رشدی را در مجموعه ورزشی مان در استان، هیئت‌های مختلف و مجموعه دوچرخه‌سواری داشته باشیم، باید به بحث آموزش توجه و دقت ویژه‌ای کنیم.

پاریزی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های فنی، مربیگری، توجیهی، بازآموزی و داوری کمک می‌کند، ظرفیت نیروی انسانی را بیشتر به صورت تخصصی به کار گیریم و سطح کمی مان که از دل آن می‌توانیم شاهد ارتقای سطح کیفی ورزش دوچرخه سواری یمان باشیم را ارتقاء دهیم.

او با اشاره به اینکه ۱۲ شهرستان فعال در ورزش دوچرخه سواری داریم، افزود: در ورزش دوچرخه سواری هر استانی که فعال شود، قطعاً می‌تواند به توسعه دوچرخه سواری استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: پیگیری می‌کنیم باشگاه مس هم به ادامه فعالیتش در حوزه تیم داری در بحث دوچرخه‌سواری ادامه دهد که این اقدام مهمی است.

پاریزی گفت: دوچرخه سواری ورزش ریشه‌ای و پایه‌ای استان کرمان است که ما به عنوان مطالبه مطرح می‌کنیم و قطعاً دوستان باشگاه مس هم در این زمینه کمک می‌کنند.

او ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر و همفکری بهتر خود اداره کل در مجموعه معاونت حوزه ورزش این نقش را بر عهده بگیرد.
پاریزی تصریح کرد: همه تلاش‌ها و انرژی‌ها باید برای ورزش دوچرخه سواری استان کرمان گذاشته شود و نگاه ما در استان کرمان، نگاه به توسعه ورزش در جنوب شرق کشور و نهایتاً توسعه ورزش کشور است.

او با اعلام اینکه اصحاب رسانه به پیشرفت ورزش استان کمک بسیار زیادی می‌کنند، افزود: امروز رویکرد رسانه‌ها تغییر کرده است و سعی می‌کنند به ظرفیت‌ها و داشته‌های ورزش استان بپردازند و مسائل حاشیه‌ای در حوزه رسانه خیلی کاهش پیدا کرده است که امیدواریم این ظرفیت هم بتواند به طور ویژه و خاص به ارتقای ورزش استان کمک کند.

در پایان این مجمع انتخاباتی، حسین اسلامی با کسب ۱۷ رأی از مجموع ۱۸ رأی به مدت ۴ سال عنوان ریاست هیئت دوچرخه سواری استان کرمان را عهده دار شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری اخبار ورزشی مجمع انتخاباتی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان دوچرخه سواری استان کرمان ورزش دوچرخه سواری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل ظرفیت‌های ورزشی یزد برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی

ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از آمادگی کامل ظرفیت‌های در اختیار این دستگاه اجرایی برای استفاده جهت اسکان مهمانان نوروزی در مواقع مورد نیاز خبر داد.

«زهیر حاجی حسینی» در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: در نشست‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی یزد که با ریاست استاندار محترم برگزار شد، بر لزوم آگاهی و آمادگی مجموعه‌های ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان برای استفاده مسافران نوروزی در مواقع مورد نیاز تاکید شد.

وی افزود: در همین راستا تمام ظرفیتهای این اداره کل با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال نیاز به این ظرفیت‌ها در جریان ایام تعطیلات نوروز در امادگی کامل و ۱۰۰ درصدی قرار دارد.

حاجی حسینی ابراز امیدواری کرد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی بخش‌های مختلف استان بتوانیم سفر خاطره‌انگیزی را برای مهمانان نوروزی رقم بزنیم و قطعاً مجموعه ورزش و جوانان استان نیز در کنار سایر مجموعه‌ها برای این مهم تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل ظرفیت‌های ورزشی یزد برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی
  • مجموعه اقامتی بام ملایر؛ظرفیتی منحصر به فرد برای اسکان گردشگران
  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • وزیر ورزش و جوانان: سامانه سوت‌زنی در مبارزه با فساد است
  • عکس| وزیر ورزش از سامانه سوت رونمایی کرد
  • اعلام ساعت موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری کرمان در ایام نوروز
  • واکنش به اسناد تخلفات در مجموعه تحت مدیریت کاظم صدیقی
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • شهر سنگی گم شده در اعماق زمین
  • از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری