Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی ارمی، معاون طرح و توسعه آب منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر گفت: برای نقشه راه آرشیو فنی حوزه تصفیه خانه خط اول انتقال آب که بر اساس تاسیسات و سازه‌های در حال فعالیت برای تصفیه آب شرب یزد مرتب شده است، نقشه دقیق، لیست تجهیزات و مشخصات فنی مربوطه و تصویر فنی هر تجهیز جمع آوری و طبقه بندی و به راحتی قابل فراخوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: وجود این آرشیو باعث بهبود سیستم نگهداری و تعمیرات تصفیه خانه از طریق دسترسی سریع به مشخصات هر تجهیز، تسهیل و تسریع در خرید و جایگزینی بهتر تجهیزات و اطلاع از نواقص احتمالی در آینده می‌شود.

ارمی افزود: این آرشیو فنی در ۱۱ بخش شامل اتاق بلوئرها، اتاق پمپها، اتاق چنبرها، حوضچه بازیافتی، حوضچه‌های پیش ته نشینی، پولساتور‌ها (زلال سازها)، شیرخانه ورودی تصفیه خانه، صافی ها، واحد شیمیایی و واحد کلرزنی و شیرخانه نهائی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال آب تصفیه خانه تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه خانه فاضلاب فراهم می شود.

او افزود: تا پایان سال بر اساس پیش بینی صورت گرفته شبکه جمع آوری فاضلاب قاین ۸۰ درصد و احداث تصفیه خانه این شهر نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

دوستی با بیان این که در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم، عنوان کرد: اکنون در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا است که تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید

نصب ۵۸۰ انشعاب فاضلاب در بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به این که به دنبال ارتقای شاخص‌های های برخورداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد. 

او ادامه داد: در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

دوستی از راه اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب