Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی عصر امروز همزمان با دهه کرامت در مراسم پرده‌برداری از ضریح آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی بابل با گرامیداشت  دهه کرامت و تبریک تولد حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: این ایام دری به روی هر ناامیدی باز می شود؛ چراکه ما که امیدی جز اهل بیت نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان روایات متعدد از پاسداشت دهه کرامت، افزود: برای اینکه روز قیامت اهل بیت و خاندان اهل بیت شفاعت‌کننده همه ما باشند باید به این خاندان متصل شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه در مقابل دلداده‌ها و دوستداران انقلاب اسلامی و دوستداران اهل بیت و شهدا کسانی حضور دارند که در آغوش انگلیس، آمریکا و معاندان و وهابیون بی‌دین هستند، تصریح کرد: ما آزمایش بسیار سختی را پیش‌رو داریم و دیگران به ما می‌گویند به انتخابات نیایید اما دوستداران می‌گویند سردار سلیمانی چه می‌گوید؟

این مسؤول اضافه کرد: اگر امروز سردار سلیمانی زنده بود و می‌پرسید آیا رای می‌دهید یا نه، در پاسخ چه می‌گفتیم؟

حیدری ادامه داد: درست است امروز با مشکلات بسیاری از جمله گرانی‌ها مواجه هستیم اما باید بدانیم نظام و انقلاب ما هیچ ایرادی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات حتما فرد اصلح، طرفدار انقلاب و ملت و محرومان و بعد از انتخاب شدن بین مردم بیاید و نظام، انقلاب، شهدا و مردم را کنار نزند و بعد از رای اوردن در کنار مردم بماند و اینکه به مردم، کشاورزان، روستاها، بیچاره‌ها، محرومان برسد انتخاب کنیم و در این مسیر فردی را دیگران بیاورد و در این کار مشارکت کند در ثوابش شریک خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال جاری بودجه‌ای برای امامزادگان نداشتیم، بیان کرد: از نمایندگان انتظار داریم باتوجه به اینکه از دل مردم بیرون آمدند کمک کنند؛ چرا که  اکثر اماکن مذهبی، مساجد و تکایا ما مظلوم واقع شده است و انشالله دولت به امامزادگان و اماکن مذهبی توجه کنند.

حیدری عنوان کرد: ضریح آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی بابل با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومانی با کمک خیران، اوقاف و از محل موقوفات ساخته و پرده‌برداری شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران دهه کرامت اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست