Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی گفت: سامی‌ ۱۱ نفره را که گفتید به مردم اعلام می کنیم تا مردم بگویند آیا ما به پرونده این اسامی که مطرح کردند رسیدگی‌کردیم یا خیر.

به گزارش برنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی گفت: مرجع قانونی در ارتباط با سفر ستاد ملی کرونا است. از این ستاد و از ستاد مبارزه با کرونا استان اجازه گرفته شد و دانشگاه علوم پزشکی استان هم پروتکل برای این سفر نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به حرف های کارشناسی گوش کردیم چرا ناراحتید.

وی افزود: در عید ۹۹ گفته شد که باید محدودیت ایجاد شود ولی آقای روحانی توجه نکرد. در عید ۱۴۰۰ هم به همین صورت و خسارت بسیاری را به بار آورد. بخشی که بیشترین همکاری را با وزارت بهداشت دارد قوه قضاییه است. به هشدار های کارشناسی در مورد کرونا توجه نکردید.

رئیسی خطاب به همتی ادامه داد: اسامی‌ ۱۱ نفره را که گفتید به مردم اعلام می کنیم تا مردم بگویند آیا ما به پرونده این اسامی که مطرح کردند رسیدگی‌کردیم یا خیر. fatf موضوعی است که موارد عدیده آن اجرا شده و یکی دو مورد آن در مجمع است. منافع ملت برای ما مهم است از منافع ملت نمیگذریم.

وی افزود: به برجام به عنوان یک قراردادی که با ۹ بند رهبری آن را تایید کرده پایبند هستیم. برجام را شما نمی توانید اجرا کنید باید یک دولت مقتدر اجرا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کارشناسی وزارت بهداشت قوه قضاییه دولت انتخابات مناظره رئیسی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم اشکذر از طرح «آیه‌های زندگی»

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح ملی و قرآنی «مسطورا» با عنوان طرح «زندگی با آیه‌ها» اظهار کرد: این طرح یکی از اقدامات ارزشمند و کشوری است که سازمان تبلیغات اسلامی با به کارگیری همه ظرفیت‌های متنوع کلان و میدانی سطح کشور در دست اجرا دارد.

وی عنوان کرد: این طرح، از طرح‌های کارشناسی شده‌ای است که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اجرایی شده و ای کاش که سال‌ها پیش چنین طرحی به مرحله اجرا در می‌آمد.

پورقیومی ادامه داد: مبنای فکری این طرح ارزشمند، مبانی فکری مقام معظم رهبری است که در سال ۱۳۵۳ در مسجد کرامت مشهد سخنرانی فرمودند و همینطور فرمایشات علامه طباطبایی در تفسیر المیزان، منجر به اجرای این طرح شد.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر بیان کرد: بر اساس این طرح هر روز که یک جز از این کلام آسمانی در ماه مبارک رمضان قرائت می‌شود، یکی از آیات همان جز هم به صورت برگزیده همراه با ترجمه مفاهیم و حفظ و به کارگیری عملی آن در زندگی مورد تاکید قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این طرح ارزشمند در سطح شهرستان اشکذر در حال اجراست و مورد استقبال مردم قرار گرفته و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، ستادی برای برنامه ریزی و هماهنگی آن تشکیل شد.

پورقیومی افزود: عملیات تبیین این طرح بین اقشار مختلف از جمله نهادها و شرکت‌ها، مبلغان خواهر و برادر، رابطان فرهنگی مؤسسات و خانواده‌های قرآنی و متولیان علاقمند به جلسات قرآنی و جز خوانی و اقشار مختلف انجام شد و در نهایت این طرح همزمان در سراسر کشور در اولین روز ماه مبارک رمضان در اماکن مختلف از جمله هیئات مذهبی، مساجد و خانه‌های قرآنی در حال اجراست.

وی افزود: اگر مفهوم این طرح برای مردم به درستی تبیین شود، می‌توانند زندگی خانوادگی، اجتماعی و سیاسی خود را بر اساس مبانی ارزشمند قرآنی شکل دهند.

پورقیومی با بیان اینکه این طرح در شهرستان اشکذر به صورت هدفمند اجرا می‌شود، اظهار امیدواری کرد: این طرح در سالهای آینده نیز اجرا شود تا اهداف آن به خوبی محقق شود.

کد خبر 6056278

دیگر خبرها

  • تذکر نوبخت به ابراهیم رئیسی: آیا زمان عذرخواهی نرسیده است؟
  • تذکر مهم نوبخت به رئیسی: آیا زمان عذرخواهی نرسیده است؟
  • هشدار قرمز هواشناسی برای مردم ۶ استان و مسافران + اسامی
  • تذکر مهم نوبخت به رئیسی: آیا زمان عذرخواهی از مردم نرسیده است؟
  • تاثیر دوقطبی‌های کاذب سیاسی بر شکل‌گیری دو قطبی‌های واقعی در جامعه
  • امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی در خوی اجرا شد
  • ضرورت اصلاح قانون کار برای تامین منافع کارگر و کارفرما
  • واکنش ظریف به لو رفتن فایل صوتی جدیدش
  • استقبال مردم اشکذر از طرح «آیه‌های زندگی»
  • قانون ممنوعیت به کارگیری اصلاحات بیگانه باید اجرا شود