Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:23:12 GMT

همتی: بهترین دوستان ما ول‌های ما را نمی‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۴۹۰

همتی: بهترین دوستان ما ول‌های ما را نمی‌دهند

عبدالناصر همتی در دومین بخش از سومین مناظره انتخاباتی گفت: بهترین دوستان ما عراق و چین هستند که آنها هم پول‌های ما را نمی دهند.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی هم در بخش دوم سخنان خود اظهار کرد: آقای جلیلی می فرماید چرا با سه کشور مذاکره می کنید؟ آقای جلیلی یک دهه کشور را با بیانیه خوانی معطل کردید و چی دی پی کشور ۸۰ درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای جلیلی بی خودی می گویید تعامل خوب است؟ تعامل با چه کسی؟ دنیا این جور با ما کار نمی کند. آقای زاکانی هم که پوششی هست و من جوابش را نمی دهم.

همتی ادامه داد: وزیر اقتصاد و برخی رقبا برای من بی اخلاقی کردند. قبل از سقوط بورس به مقام معظم رهبری نامه نوشتم و گفتم که مردم را به بورس دعوت نکنید و هشدار دادم. ایشان به من جواب دادند که باید فکر جدی درباره آن بشود، ولی باز هم مردم به بورس دعوت شدند و وزیر اقتصاد گفت حبابی وجود ندارد و مردم به بورس بروند. دخالت افرادی سیاسی و تغییر قانون را در بورس شاهد بودیم. اصرار کردم ولی کسی به حرف من گوش نداد. ۱۱ نفر ابر بدهکار بانکی که وام ۹۰ هزار میلیاردی گرفتند برای ۱۰ سال پیش بوده است. لیست این ۱۰ نفر را هم همین الان تقدیم آقای رئیسی می کنم که اگر صلاح دانستند اعلام کنند.

همتی در ادامه خطاب به سعید جلیلی گفت: شما اصلا از مسائل بین‌المللی اطلاع ندارید. بهترین دوستان ما عراق و چین هستند که آنها هم پول های ما را نمی دهند. بدانید که دنیا بدون بحث برجام و رفع تحریم، با ایران کار نمی کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی مناظره مناظره سوم مناظره سوم انتخاباتی عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، لطف ا... فروزنده در این باره توضیح داد: در مدیریت قبلی مجموعه شهر آفتاب به طور کامل تعطیل بود ولی طی توافقی که با وزارت صنایع انجام شد، مقرر شد که نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

فروزنده افزود: سال گذشته ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد،؛ علاوه بر این روند تأسیس مرکز تجارت جهانی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب فراهم شده است، همچنین در گام بعدی ۶۰۰ هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد؛ افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

فروزنده با اشاره به اینکه در خصوص بورسی کردن شهروند گام‌هایی برداشته شده است افزود: البته بورسی کردن شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع هستیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: نه تنها شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم؛ ضمن اینکه در حال حاضر نزدیک ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود.

او در ادامه با اشاره به ثبت نظر یک میلیون و ۳۰۰ نفر از شهروندان در طرح بزرگ " من شهردارم" با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری افزود: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است که هم اکنون ۸۵ در صد از پروژه های مربوط به سال گذشته این طرح عملیاتی شده و ۱۵ درصد نیز در دست اقدام است.

فروزنده بیان کرد: مردم باید نظر بدهند و پروژه های اولولیت دار را مشخص کنند ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای جدید مالی به دنبال مشارکت مردم نیز هستیم.

کد خبر 845985 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود