Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخی به فعالیت گسترده دختران در هیاتهای اندیشه ورز استان همدان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸۰۰ نفر عضو این هیاتها هستند که نقش آفرینی دختران در این فضای فرهنگی کاملا مشهود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سیدسعید شاهرخی»  ظهر امروز (22 خرداد) در دیدار با جمعی از بانوان شاغل در ادارات استان همدان که به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برگزار شد،گفت: هم اکنون تعدادی از بانوان در پست های مدیریتی استان مشغول بکار هستند و مسئولیت خود را نیز به نحو احسن انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان افزود:  خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جامعه بانوان دارد و آمادگی واگذاری پست های مدیریتی را به بانوان علاقمند داریم.

 

وی به وجود ظرفیت های خوب علمی، هنری و ورزشی در این استان اشاره کرد و گفت: شرایط برای رشد و شکوفایی این استعدادها و نقش آفرینی دختران در تمام بخش های استان فراهم شده است.

 

شاهرخی افزود: میدان و فضا برای رشد و اعتلای توانمندیهای دختران در پایتخت تاریخ و تمدن کشور فراهم است و بی تردید از هیچ کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

 

وی به فعالیت گسترده دختران در هیاتهای اندیشه ورز استان همدان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸۰۰ نفر عضو این هیاتها هستند که نقش آفرینی دختران در این فضای فرهنگی کاملا مشهود است.

 

استاندار همدان به انتخابات ۲۸ خرداد نیز اشاره کرد و از بانوان استان همدان خواست مانند ادوار گذشته در انتخابات پیش رو هم حضور فعال داشته و اثربخشی و قدرت خود در تعیین سرنوشت کشور را نشان دهند.

 

شاهرخی گفت: نه تنها در حماسه انتخابات بلکه در تمام رویدادها و صحنه های ملی و مذهبی خواهان مشارکت فعال و جدی زنان هستیم.

 

وی همچنین با اشاره به ویژگی های برجسته رفتاری و اخلاقی حضرت معصومه (س)، افزود: شخصیت این بانوی بزرگ نه تنها از زاویه دینی و مذهبی بلکه در ابعاد علمی بسیار قوی و غنی است که باید توسط دختران این سرزمین مورد مطالعه و واکاوی قرار گیرد.

 

در این نشست با اهدای لوح سپاس از بانوان فعال و توانمند استان همدان تجلیل شدند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت بانوان میلاد حضرت معصومه س استاندار همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ گروه از آذربایجان‌غربی برگزیده پویش سرود افتخار شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با اعلام هیات داوران، گروه‌های سرود «دختران باران»، «نوای نور» و «دختران آفتاب» در جمع برترین‌های کشوری این پویش قرار گرفتند.

برای این پویش، بیش از ۵ هزار اثر ارسال شده بود که از این میان   ۲۱ اثر برتر شناخته شدند.

دیگر خبرها

  • استفاده بیش از ۴۳۹ هزار خانوار همدانی از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • استفاده بیش از ۴۳۹ هزار خانوار همدانی از طرح کالابرگ الکترونیکی 
  • ساخت نخستین موتور فرد سیلندر کشور توسط مخترع همدانی
  • ۳ گروه از آذربایجان‌غربی برگزیده پویش سرود افتخار شدند
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • محفل قرآنی بانوان همدان
  • رقابت دختران دونده در سمنان
  • محفل قرآنی ۲۰۰ نفری در مسجد حضرت رقیه همدان
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها