Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه یزد با گرمای زودرس در سال جاری  خرداد ماه بسیار گرمی را تجربه کرد، اظهار کرد: گرمای هوا در این ماه بین دو درجه سانتیگراد در مناطق مرکزی و تا چهار درجه سانتیگراد در مناطق غربی استان فراتر از نرمال بود و این روند تا پایان خرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که دمای هوای استان در هفته دوم خرداد به ۴۳ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید، افزود: این هفته نیز دما افزایشی خواهد بود و گرما استمرار دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان با بیان اینکه تا پایان هفته جوی پایدار بر استان حاکم است، اضافه کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، با توجه به حاکمیت پر ارتفاع جنب حاره، روز‌های دوشنبه و سه شنبه افزایش سرعت باد را در سطح استان خواهیم داشت.

میرحسینی با اشاره به این‌که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر استان در گرم‌ترین ساعات روز به ۴۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد دما هواشناسی یزدی ها دما کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند