Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت:روند رو به رشد کرونا در سیستان و بلوچستان بسیار نگران‌کننده و خطرناک است و شرایط به گونه ایست که از ابتدای شروع کرونا تاکنون هفته گذشته پیک چهارم کرونا در استان رکورد زده است.
وی بیان کرد: ادامه این روند بسیار خطرناک بوده به طوریکه ممکن است در تأمین امکانات و نیروی انسانی و خدمت رسانی به بیماران با چالش جدی مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نگران روزهای سخت پیش رو هستیم و انتظار داریم مردم در این شرایط همکاری بیشتری داشته باشند و از گردهمای‌های شبانه در بحث انتخابات اجتناب کنند.
وی تاکید کرد: مسوولان باید با مصاحبه و اطلاع‌رسانی نسبت به شرایط فعلی به مردم هشدار جدی دهند و شدت و حدت موضوع را عنوان کنند.

موهبتی اظهارداشت: روند صعودی کرونا و همه گیری آن به صورت نمودار برای مردم اطلاع رسانی و نسبت رشد آن برای مردم بازگو شود.
وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی دستورالعمل های ابلاغی در حوزه کرونا را با تاکید موکد اجرا کنند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمالت بهداشتی درمانی زاهدان ، با افزوده شدن ۴۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس به ۴۱ هزار رو ۱۱۶ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری با بیان اینکه ۲۸۹ بیمار حاد تنفسی و ۱۷۵ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

وی ادامه داد:با فوت چهار مورد جدید شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یکهزار و  ۴۰۲ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می‌شود ضروریست شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: موارد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی در سیستان و بلوچستان نیز در حال افزایش است و این نوع از ویروس تقریبا جایگزین نوع قبلی شده بطوریکه حدود ۸۰ درصد موارد ابتلا در سطح استان را شامل می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی کرونا در سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان