Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و مالک باشگاه هوادار گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم با تمام مشکلاتی که در ۹ ماه گذشته متحمل شدیم، به لیگ برتر صعود کنیم.

خبرگزاری میزان - رضا عنایتی سرمربی و مالک باشگاه هوادار تهران درباره شرایط دیدار این تیم با خیبر خرم‌آباد، در هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال صحبت‌هایی به شرح زیر داشت:

*دیدار فوق‌العاده سختی با خیبر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده و امکانات، شرایط مالی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تلاش می‌کنیم تمام توان خود را به کار ببریم تا صدرنشین بمانیم و شرایط ویژه‌ای داریم. چند بازیکن ما مصدوم هستند که امیدوارم روز بازی به ما اضافه شوند و چند مصدوم ما به دیدار با خیبر نمی‌رسند.

*در این فصل هوادار خیلی از داوری ضرر کرده است. اشتباهات داوری جزئی از بازی است، اما از داوران توقع بیش از اندازه نداریم و نمی‌خواهیم آن‌ها کار عجیبی کنند. می‌خواهیم دقت داوران بالا برود و شرایط حساسی داریم. هشت یا ۹ تیم می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند و یک سوت اشتباه می‌تواند حق یک تیم را ضایع کند.

*بازی با استقلال خوزستان داور باتجربه‌ای داشت. من کنار زمین نبودم، اما خیالم راحت بود. با این حال کارشناسان داوری گفتند پنالتی حریف درست نبود و داور می‌توانست به بازیکن ما کارت زرد نشان ندهد. خیبر در جمع مدعیان است و می‌تواند بازی سنگینی باشد. حالا که لیگ برتر تعطیل است، باید از داوران باتجربه استفاده کنند که بتواند شرایط بازی را مدیریت کند و حق تیمی ضایع نشود تا شکی به وجود نیاید.

*هوادار تا پنالتی استقلال خوزستان بازی را کنترل کرد و آن را به سود خود پیش برد، اما از فصل گذشته تاکنون ندیده بودم تیم ما اینقدر عصبانی شود و به سمت داوران بروند. آن حرکت برازنده داور نبود و او باید بیشتر خودش را کنترل می‌کرد. ساختار تیم ما به هم خورد و گل مساوی را روی یک اشتباه دریافت کرد. پس از آن می‌خواستیم شکست نخوریم و امیدوارم این اشتباهات در آینده رخ ندهد.

*تمام تلاش خود را می‌کنیم با تمام مشکلاتی که در ۹ ماه گذشته متحمل شدیم، به لیگ برتر صعود کنیم و حق بچه‌ها ضایع نشود. اعضای تیم با جان و دل کار می‌کنند و از نظر من هوادار، همین الان هم قهرمان است.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران هفته ۲۹ لیگ دسته یک فوتبال

انتهای پیام/

برچسب ها: رضا عنایتی هوادار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ دسته اول رضا عنایتی هوادار لیگ برتر صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان هر روز با هدایت پیمان اکبری و کادر ایرانی با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده زیر نظر آقای پائز در حال برگزاری است، فدراسیون والیبال با تمام توان سعی دارد بهترین شرایط ممکن را برای تمرینات و اردوی آمادگی تیم مطابق با برنامه‌های کادر فنی ایجاد کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تقوی افزود: اولویت اصلی و اول ما تیم ملی والیبال مردان ایران است و تمام قد از این تیم حمایت خواهیم کرد و در این راه مطمئن هستیم که هر فردی که در تمرینات و تیم ملی حضور دارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزند و با ذهنی برنده برای استفاده حداکثری از شانس صعودمان به المپیک پاریس استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما برای حضور در پاریس ۲۰۲۴ برنامه ویژه‌ای داریم و به این معتقد هستیم که حق والیبال ایران است که در تابستان امسال در پاریس حضور داشته باشد و از تماشای رقابت بازیکنان‌مان با برترین‌های جهان لذت ببریم. در همین راستا هم تصمیم گرفتیم به صورت قطعی اعلام کنیم که هر بازیکنی که در لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی والیبال کشورمان حضور داشته باشد و برای موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان تلاش کند، از پرداخت ۱۰ درصد حق رشد قرارداد باشگاهی‌اش بدون هیچ بند و تبصره‌ای و با هر مبلغ و مقداری معاف خواهد بود. همچنین علاوه بر آن در صورتی که در مسابقات لیگ ملت‌های امسال جواز صعود به المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کنیم، پاداش تاریخی و بی سابقه‌ای را ویژه‌ی بازیکنان در نظر خواهیم گرفت که به زودی و پیش از اعزام به مسابقات اعلام خواهیم کرد. در حال نهایی کردن مذاکرات برای تامین منابع مالی آن هستیم و مجوز‌های لازم ادارای را هم برای اجرای آن خواهیم گرفت.

تقوی افزود: علاوه بر آن هر چه به اعزام تیم نزدیک شویم، شرایط برگزاری اردو را ویژه‌تر خواهیم کرد و از هر اقدامی برای حرفه‌ای‌تر شدن شرایط استفاده خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون والیبال تمام قد در خدمت تیم‌های ملی والیبال ایران در هر رده سنی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تاکید بر الزام اتحاد خانواده والیبال ایران اظهار کرد: معتقدم والیبال برای همه مردم است و خانواده والیبال می‌بایست با اتحاد و همدلی به موفقیت این سربازان وطن کمک و از آنها حمایت کنند. امیدوارم با کمک خدا بتوانیم نمایش خوبی در میادین بین المللی به ویژه لیگ ملت‌های والیبال در سال ۲۰۲۴ داشته باشیم و موجبات خوشحالی و شادی مردم عزیزمان را به ارمغان آوریم. تنها انگیزه والیبال ایران همین است و مطمئنم بالاخره روزی می‌رسد که والیبال ایران بر سکوی المپیک عکس یادگاری می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم