Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@20:54:27 GMT

سنگ تمام رسانه های پرتغالی برای مهدی طارمی + سند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۵۴۵

سنگ تمام رسانه های پرتغالی برای مهدی طارمی + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گلزنی مهدی طارمی در دیدار روز گذشته مقابل کامبوج، در رسانه های پرتغالی بازتاب داشت.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته و در دیداری یک طرفه با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد کامبوج گذشت. مهدی طارمی در این مسابقه و در ۴۵ دقیقه ابتدایی به میدان رفت که موفق شد یک گل بزند و یک پنالتی نیز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش او مقابل کامبوج در رسانه های پرتغال بازتاب داشت.

وب سایت اوژوگو با تیتر “طارمی ۴۵ دقیقه بازی می کند و به ایران کمک می کند تا کامبوج را شکست دهد” نوشت:

مهاجم اف سی پورتو در نیمه اول مقابل کامبوج گلزنی کرد.

طارمی همچنان گلزنی برای تیم ملی را دنبال می کند و این بار با گل زدن در بازی ایران مقابل کامبوج که با نتیجه ۱۰ بر صفر به پایان رسید، به کسب پیروزی تیم ملی کمک کرد.

مهاجم اف سی پورتو در دقیقه ۲۷ گل سوم را برای ایران به ثمر رساند. او فقط در نیمه اول در زمین مسابقه بود و سپس جای خود را به انصاری فرد داد.

ایران پس از هفت بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی، با ۱۵ امتیاز در رده دوم باقی مانده و دو امتیاز از صدرنشین گروه یعنی عراق عقب است.

وب سایت maisfutebol نیز با تیتر “طارمی در پیروزی ایران با نتیجه ۱۰-۰ به گل رسید” نوشت:

مهدی طارمی بازی تیم ملی ایران را مقابل کامبوج از ابتدا آغاز کرد که این مسابقه با یک نتیجه تاپ به پایان رسید: ۱۰-۰ برای ایران.

مهاجم اف سی پورتو که در لیست یازده نفره منتخب لیگ پرتغال قرار دارد، یکی از ۱۰ گل این دیدار را به ثمر رساند. طارمی در دقیقه ۲۷ گلزنی کرد و در پایان نیمه اول که با نتیجه ۴-۰ به پایان رسید، از زمین بازی بیرون رفت. علاوه بر طارمی، دروازه بان امیر عابدزاده، از ماریتیمو شروع کننده این بازی بود.

روزنامه آبولا نیز به گلزنی طارمی پرداخت. این روزنامه نوشت:

مهدی طارمی مهاجم اف سی پورتو در دور هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، در ترکیب اصلی به میدان رفت و زننده یکی از ۱۰ گلی بود که تیم ایران مقابل کامبوج به ثمر رساند.

بازیکن اژدها در دقیقه ۲۷ نام خود را در لیست گلزنان قرار داد و در پایان نیمه اول زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به انصاری فرد داد. نکته مهم دیگر حضور امیر، دروازه بان ایرانی ماریتیمو در این بازی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی رسانه های پرتغالی تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی تیم ملی ایران رسانه های پرتغالی لژیونر های ایران لژیونر های ایرانی مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش مقابل کامبوج مهدی طارمی نیمه اول تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند