Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@06:57:17 GMT

درخواست «عون» از جامعه‌جهانی درمورد آوارگان‌سوری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۵۸۰

درخواست «عون» از جامعه‌جهانی درمورد آوارگان‌سوری

به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از النشره، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان سخنانی را در خصوص آورگان سوری در این کشور مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: ادامه پذیرش تعداد زیادی از آوارگان سوری در لبنان غیرممکن است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: جامعه بین المللی و سازمان ملل باید تلاش کنند تا آوارگان را به روستا‌های خود در سوریه بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام لبنانی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: اراده لبنانی‌ها برای مقابله با چالش‌ها محکم است و جامعه جهانی باید به یافتن راه حل برای بحران‌های پی در پی در کشور ما کمک کند.

پیشتر نیز رئیس جمهور لبنان از جامعه بین الملل خواسته بود تا شرایط لازم جهت بازگرداندن آوارگان سوری به کشور خود را فراهم کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آوارگان سوری میشل عون جامعه بین الملل انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران