Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: صاحبان استخرهایی که به دلیل تعطیل شدن در ایام کرونا متضرر شده اند 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی عصر شنبه در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: روند بستری ها و فوتی در استان قزوین نزولی شده و روبه کاهش است اما در روزهایی که تبلیغات انتخابات آغاز شده به مراقبت ویژه نیاز داریم تا دچار بحران کرونا نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هفته آخر منتهی به 28 خرداد را در پیش داریم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنبم مشکل ساز می شود.

حبیبی تصریح کرد: موارد پروتکل های بهداستی تهیه و به ستادهای انتخاباتی ابلاغ شده و در راستای رفع دغدغه و نگرانی مردم در روز رای گیری تعداد ۱۱۸۷ ناظر و مراقب بهداشتی در تمام شعب مستقر خواهند شد تا رای دهندگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: تمام امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت کرونا از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی مهیا شده است تا مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

حبیبی گفت: برای جبران ضرر و زیان مشاغل مختلف بویژه صاحبان استخرها قرار شد مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مالکان استخرها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت و دستگاههای خدماتی مرتبط با خدمات عمومی مانند برق و گاز از قطع خدمات به دلیل بدهی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اماکن موقوفه  و مذهبی غیر دولتی هم مجازند اجاره خود را افزایش ندهند و مانند سال قبل محاسبه کنند و مجوزهای صادره برای همه فعالیت اصناف تا ۳۱ خرداد امسال مهلت و اعتبار دارد.

حبیبی اظهارداشت: اعتبار انتخابات اعضای هیئت مدیره اصناف و اتحادیه ها تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شده و برگزاری انتخابات اتحادیه ها تا این زمان به تاخیر خواهد افتاد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی ستاد کرونای استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید