Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون از سلسله رویدادهای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان ۲۸ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع فولاد، ذوب معدن و سیمان و صنایع خودرو از جمله صنایع حاضر در این رویداد خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد نیازهای فناورانه در حوزه ساخت تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون شامل متر یا اندازه گیر یا نمایشگر، کنترلر، نشان‌دهنده یا ایندیکتور،‌ ترانسمیتر یا انتقال دهنده، کنترل ولو یا شیر کنترل، کالیبراتور و رکوردر یا دیتالاگر یا ثبات از سوی فعالان این حوزه ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این چالش فناورانه می‌توانند با مراجعه به سایت این رویداد event.daneshbonyan.info نسبت به ثبت‌نام در رویداد اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166980825 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها بومی سازی علم وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت دانش بنیان صنایع خلاق اتوماسیون صنعتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش‎ بنیان ‎ها پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بومی سازی علم وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت دانش بنیان بومی سازی علم وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت دانش بنیان صنایع خلاق اتوماسیون صنعتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش بنیان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، این نشست در راستای اجرای توافق‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری یزد با حضور محمدجواد صدری مهر دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این نشست، گزارشی از امضا و اجرای توافق نامه در طول هفت ماه گذشته ارائه شد و به انتظارات ملی و استانی از دستاورد‌ها و نتایج اجرای برنامه‌های مورد توافق پرداخته شد.

شایان به ذکر است، اجرای طرح برش استانی اقتصاد دانش بنیان در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان استان یزد در چارچوب ماده ۱۲ قانون جهش تولید دانش بنیان و به منظور تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالاتر و ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان، توسعه بازار کالا و خدمات دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ارزش صنایع اولویت‌دار استان و ...، با امضای توافق‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با استانداری یزد به صورت رسمی در ۳۰ مردادماه امسال کلید خورد.

همچنین حاضران نکات و پیشنهاد‌های خود پیرامون مسائل و چالش‌های اجرایی از جمله در تامین و اختصاص منابع مالی و راهکار‌های شتابدهی به اجرای مفاد توافق نامه را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان