Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:19:29 GMT

کشف ۴۲ قبضه اسلحه قاچاق در اهواز / یک قاچاقچی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۶۴۰

کشف ۴۲ قبضه اسلحه قاچاق در اهواز / یک قاچاقچی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی ظهر امروز شنبه در خصوص جزئیات این خبر بیان کرد: به دنبال سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان در خصوص کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان و همچنین وجود سلاح و مهمات در سطح این استان و با پشتیبانی اطلاعاتی استان مرکزی، روز گذشته یک محموله قاچاق سلاح شامل ۴۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری به هنگام ورود به شهرستان اهواز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد سلاح کشف شده ۱۱ قبضه کلت کمری به همراه ۱۱ خشاب مربوطه و ۳۱ قبضه اسلحه شکاری بودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: این میزان اسلحه با خودروی کامیونت در حال انتقال به شهرستان اهواز بوده که وسیله نقلیه مزبور توقیف و یک نفر عضو اصلی باند قاچاق دستگیر شده است.

سردار صالحی تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت را داشته باشند حتماً با برخورد قانونی و قاطعانه خواهیم کرد.

کد خبر 5232918

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد صالحی نیروی انتظامی خوزستان سلاح جنگی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • (ویدئو) اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار و اسلحه‌ به دست خیابان اندرزگو دستگیر شدند
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت