Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،  آخرین مرحله مسابقات کاراته گزینشی بازی‌های المپیک توکیو از روز گذشته (جمعه ۲۱ خرداد ماه) با حضور ۴۹۶ کاراته کا از ۹۸ کشور به میزبانی پاریس آغاز شد.

کاراته ایران چهار نماینده ( امیر مهدی‌زاده در وزن 67- کیلوگرم مردان و رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم بانوان بخش کومیته، فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در بخش کاتا انفرادی بانوان و مردان) در این رقابتها حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست این مسابقات، امیر مهدی‌زاده و فاطمه صادقی با عدم کسب امتیازات لازم به بازی‌های المپیک توکیو نرسیدند.

امروز (شنبه ۲۲ خرداد ماه) در روز دوم این پیکارها، رزیتا علیپور در بخش کومیته بانوان در دور اول استراحت داشت. در دور دوم با نتیجه سه برصفر کریستینا فرر از اسپانیا را شکست داد.

در دور سوم مقابل بیتسام سادینی از مراکش، دو بر یک باخت، اما با راهیابی این کاراته‌کا مراکشی به فینال، رزیتا علیپور وارد جدول رپه شارژ شد.

ولی در جدول رپه شارژ  و دور اول، جانسا میشله فونسکا از پورتوریکو، علیپور را ۴ بر صفر شکست داد تا این کاراته‌کا بانوی کشورمان از دور رقابت ها کنار برود و به بازی‌های المپیک توکیو راه نیاید.

از ساعتی دیگر هم ابوالفضل شهرجردی در مرحله نیمه‌نهایی کاتا انفرادی مردان به مصاف حریفان خود می‌رود.

بهمن عسگری و سجاد گنج‌زاده دو کاراته‌کا در بخش مردان و حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار دو نماینده بانوان کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته کاراته بانوان تیم ملی کاراته گزینشی المپیک توکیو بازی های المپیک توکیو رزیتا علیپور کاراته کا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR برگزار خواهد شد و دلیل مخالفت فیفا با درخواست فدراسیون ایران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده، منتشر شده بود.

دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و با پیگیری خبرنگاران مشخص شد فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت «تک بازی» اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

این در حالی است که بازی دربی تهران به عنوان تک بازی لیگ برتر ایران با کمک داور ویدئویی برگزار شده است. هنوز مشخص نیست در آن بازی ، مجوز رسمی فیفا برای استفاده از وی ای آر گرفته شده بود یا خیر؟

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • آلترناتیو جوان، امامی و آذرپیرا در صورت ناکامی در بیشکک چه کسانی هستند؟
  • مدرس UWW در گزینشی آسیایی سوت می‌زند