Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:18:19 GMT

بسکتبال ایران از روی قطر رد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۶۷۲

بسکتبال ایران از روی قطر رد شد

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست سنگینی که به قطر تحمیل کرد، توانست صعود خود به رقابت های کاپ آسیا را مسجل کند.

به گزارش "ورزش سه"، در پنجره پایانی رقابت های مقدماتی کاپ آسیا که به میزبانی اردن برگزار می شود، تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف قطر رفت. شاگردان شاهین طبع که نیاز به یک برد برای قطعی کردن صعود خود به کاپ آسیا داشت، با تمام قوا و البته در غیاب حامد حدادی که فعلا مصدوم است، به مصاف قطر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسمان خراش های ایرانی از همان ابتدای بازی برتری خود را به رقیب دیکته کردند و اختلاف امتیازی دو تیم به مرور در طول بازی بیشتر و بیشتر شد.


در نهایت شاگردان شاهین طبع توانستند شکست سنگینی را به قطری ها تحمیل کنند و با نتیجه 84 بر 46 در این مسابقه به برتری دست یافتند.


شاگردان مهران شاهین طبع با این نتیجه پنجمین برد خود را در این رقابت‌ها کسب کردند و روز دوشنبه ساعت 14:30 به مصاف عربستان خواهند رفت.

بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال