Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:18:23 GMT

وحشیانه‌ترین تخریب آثار باستانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۶۹۲

وحشیانه‌ترین تخریب آثار باستانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر منتشر شده از تخریب آثار باستانی موزه موصل در کشور عراق توسط تروریست های داعش، بسیار دردناک است زیرا کشور عراق یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین کشورهای جهان است و آثار تاریخی حیرت انگیزی در خود قرار داده بود که بسیاری از آنها و البته بناهای تاریخی کشور سوریه توسط تروریست ها به طور کامل نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بیشتر بخوانید

مکانی رازآلود که دورافتاده تر از اهرام مصر است + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه لوور صنعت گردشگری حملات تروریستی اهرام ثلاثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،  علیرضا ابویی در نشست با سید محمد رستگاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تأکید بر اینکه در جریان توسعه شهری، آثار ارزشمند تاریخی و بناهای قدیمی دارای ارزش معماری و تاریخی باید حفظ شود، اظهار داشت: آب انبار تاریخی محله مریم آباد از جمله بناهایی است که می تواند در هویت بخشی به محلات بسیار اثرگذار باشد.

وی عنوان کرد: برخی بناهای تاریخی در محلات نظیر آب انبارها، به نوعی نشان دهنده فرهنگ حاکم بر محلات و زندگی مسالمیت آمیز ادیان در کنار یکدیگر است.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به انجام عملیات بازپیرایی و احیای این آب انبار بر اساس تفاهمنامه منعقد شده، افزود: این عملیات شامل محوطه سازی، بدنه سازی و نورپردازی است.

ابویی مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای پروژه را ۴ ماه و هزینه پیش بینی شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

گفتنی است؛ آب‌انبار نو مریم آباد متعلق به اواخر دوره قاجار است و در سال ۱۲۹۰ شمسی احداث شده و در اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ با شماره ۸۵۳۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

دیگر خبرها

  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند