Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@01:44:32 GMT

برنامه لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۷۱۳

کنفدارسیون فوتبال آسیا با انصراف تیم های استرالیایی، برنامه لیگ قهرمانان آسیا را تغییر داد. ناطقان: کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به صورت رسمی کناره‌گیری باشگاه‌های استرالیایی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ و تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی را اعلام کرد.

بر اساس این نامه، لغو دیدار مرحله پلی‌آف بین تیم‌های «بریزبین‌رور استرالیا» و «کایااف‌سی‌ایلیو فیلیپین» اعلام شد و نماینده فیلیپین که یک مرحله پیش آمده، برای قطعی کردن صعود خود باید در دیگر دیدار پلی‌آف، «شانگهای پورت اف‌سی چین» را شکست دهد و در گروه ششم جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین با کنار رفتن نمایندگان استرالیا، دو بازی پلی‌آف دیگر لغو شد و تیم‌ها، مستقیم به مرحله گروهی راه پیدا کردند. در برنامه‌ریزی جدید، دیدار حذفی بین تیم‌های «دائه‌گو کره‌جنوبی» و «چیانگرای تایلند» لغو شد و قهرمان جام حذفی تایلند به جای سیدنی استرالیا در گروه هشتم قرار گرفت. تیم دائه‌گو نیز به طور مستقیم به عنوان تیم چهارم، راهی گروه نهم شد.

از سوی دیگر مسابقه بین تیم‌های «ملبورن سیتی» و «سرزو اوزاکا» نیز از برنامه خارج شد و نماینده آخر ژاپن به عنوان تیم چهارم، به‌طور مستقیم جواز حضور در گروه دهم را کسب کرد.

دیدار گروه‌های ششم و هفتم از ۲۳ ژوئن تا ۱۱ جولای ۲۰۲۱ (اول تا بیستم تیرماه) در بانکوک، بازی‌های گروه دهم در «بوریرام تایلند» و دیدار گروه‌های هشتم و نهم نیز از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (چهارم تا بیستم تیرماه) در تاشکند ازبکستان از غرب آسیا برگزار می‌شود. منبع: خبر انلاین برچسب ها: برنامه ، لیگ قهرمانان ، آسیا ، تغییر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برنامه لیگ قهرمانان آسیا تغییر لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های مینی فوتبال جام آینده سازان بخش عقدا در روستای خلیل آباد و با شرکت ۸ تیم برگزار شد.
 ابتدا در دیدار رده بندی دو تیم شاهین سرو علیا و ایساتیس عقدا به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۱ بر ۱ دو تیم در وقت‌های قانونی تیم شاهین سرو علیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ برتیم ایساتیس عقدا غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.
در دیدار نهائی نیز تیم " برج کهن " خلیل آباد با یک بازی حساب شده با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خوب دهیاری هفتادر راشکست داد و قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!
  • مسیر صعود ایران به جام جهانی چگونه است؟
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»