Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:55:05 GMT

توضیحات رئیسی درباره سفر به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۷۳۲

توضیحات رئیسی درباره سفر به خوزستان

سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به ادعای مهرعلیزاده درباره سفر به خوزستان گفت این سفر براساس دستورالعمل ستاد کرونا بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در نوبت اول اظهارات خود در مناظره سوم کاندیداها، به سفر سید ابراهیم رئیسی به خوزستان در هفته گذشته اشاره کرد و مدعی شد پروتکل‌های بهداشتی در آن سفر رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاضی‌زاده هاشمی «روحانی» را به مناظره دعوت کردکاندیداهای انتخابات پیش از شروع مناظره سوم چه گفتند؟انتخابات 1400| آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری با موضوع «دغدغه‌های مردم»

 

رئیسی در پاسخ به این ادعا اعلام کرد که سفر به خوزستان براساس پروتکل‌های بهداشتی و مجوز ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استان بوده است. همچنین دانشگاه علوم پزشکی اهواز دستورالعملی نوشته بود که به آن هم عمل شد. 

سید ابراهیم رئیسی در ادامه اظهارات خود گفت: اگر آن‌قدر از این موضوع ناراحتید چرا وقتی روحانی با گوش ندادن به حرف مسئولان بهداشتی در عید به کشور خسارت زد حساس نشدید؟ من به هر استانی رفتم، به حرف وزارت بهداشت گوش دادم.

نامه ستاد کرونای خوزستان برای سفر رئیسی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 1400 آیت الله سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری 1400 آیت الله سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان

 رئیس جمهور در آغاز سفر ۲ روزه خود به پاکستان، در محل کاخ نخست وزیری این کشور به شکل رسمی از سوی شهباز شریف مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: ایرنا

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی
  • (عکس) دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • عکسی از ابراهیم رئیسی درحال کاشتن نهال در پاکستان
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر