Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "حسین شریعت نژاد" روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: حاکمیت مردم و مردم سالاری دینی یکی از نکات برجسته نظام جمهوری اسلامی است و برگزاری انتخابات متعدد یعنی این کشور عملا به نقش مردم اعتقاد دارد.

وی اظهار داشت: با برگزاری انتخابات، سلایق و جایگاه های مختلف در مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری دست به دست شده والبته بیشتر در اختیار افرادی بوده است که همیشه "نق" می زنند و اعتقاد دارند انتخابات مهندسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از دولت سازندگی همیشه تبلیغات دشمن برعکس واقعیتی بوده که از صندوق های اخذ رای بیرون آمده است چرا که همه سعی کردند یک نفر را نماینده حاکمیت معرفی کنند در حالیکه در دوم خرداد، مردم سید محمد خاتمی را به ناطق نوری ترجیح دادند و محمود احمدی نژاد توانست هاشمی رفسنجانی را شکست دهد.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه دشمن در این مقاطع جوسازی می کند اظهار داشت: اما نظام ثابت کرد انتخابات مال مردم است و هر سلیقه ای که آنها تشخیص دهند رای می آورد.

شریعت نژاد با تاکید بر اینکه تغییر پای صندوق های رای ایجاد می شود تصریح کرد: اگر انتخابات در ایران نمایشی بود صدها شبکه ماهواره ای و رسانه خارجی هزینه نمی کردند تا مردم  را به عدم شرکت در این رویداد سیاسی متقاعد کنند.

وی تصریح کرد: صندوق رای محل جابجایی قدرت ها و دولت ها است که نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک فرصت در اختیار مردم قرار داده است.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان گفت: همه دولت ها در جمهوری اسلامی خدماتی داشته اند اما هر دولتی که با مردم، ارزش های انقلاب، اصول نظام، امام (ره) و رهبری بود و تناسب بیشتری داشت، بیشتر خدمت کرد و دولت هایی که کمتر این شاخصه ها را داشتند فاصله بیشتری بین آنها و مردم مناطق محروم بود.

شریعت نژاد با بیان اینکه وزرای میلیاردی درد مردم را نمی دانند ادامه داد: خوی اشرافی گری و بی توجهی به قشر ضعیف، باعث یاس مردم و فاصله گرفتن آنها با نظام و انقلاب می شود.

وی افزود: شعار " رییس جمهور در تراز انقلاب" بلند پروازانه نیست چراکه اصل بر این است رییس جمهوری باید در سایه رهبری، نزدیکترین فرد از نظر منش، روش، ایمان و عملکرد به رهبری باشد اما عده ای در این سمت حرف مقام معظم رهبری را متوجه نمی شوند.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان در خصوص خروجی مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید انتظار داشت مناظرات مثل فوتبال هیجانی باشد.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه هیجان مناظره های این دور نسبت به دوره های گذشته گرفته شده است بیان کرد: باید نگاه کارشناسی و نه احساسی به مناظره داشت، در غیر اینصورت برای جامعه سم است.

وی با بیان اینکه نامزدها در این مناظرات به خیلی از سوالات تخصصی پاسخ ندادند گفت: این رفتار نوعی فرافکنی بود و مجری باید این توانایی را داشته باشد که نامزدها را مجبور به پاسخگویی درست و مرتبط کند چون مردم باید پس از مناطره به جمع بندی انتخاب برسند.

وی با تاکید بر ضرورت جهش برنامه های کشور در گام دوم انقلاب ادامه داد: انتخاب نامزدی که در چهار دهه گذشته مسوولیت مهمی نداشته است ریسک محسوب می شود اما حجت الاسلام والمسلمین رییسی از ابتدای انقلاب در حوزه های قضایی مسوولیت داشته، مورد اعتماد امام (ره) بوده و در چند ماموریت حکم ویژه از ایشان داشته است.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان تصریح کرد: ساده زیستی، ایمان، دوری از تکبر و تشریفات و عملگرایی از ویژگی های رییسی است و در حوزه اجتماعی نیز با وجودی که دولت ۱۹۶ شکایت از مردم و خبرنگاران داشته است اما او از سایت یا فردی شکایت نکرد.

شریعت نژاد با تاکید بر فراجناحی بودن رییسی تصریح کرد: محبوبیت، مقبولیت و قدرت اجماع سازی رییسی باعث شد همه مردم برای او پای کار بیایند .

وی در خصوص نحوه صدور احکام ستادهای انتخاباتی رییسی نیز گفت: بخشی از این احکام هنوز اجرایی نشده است و تنها در اختیار خود افراد است که این روند باید با مدیریت لازم، اصلاح شود البته ما همچنان به هر خانه یک ستاد معتقد هستیم.

شریعت نیاد همچنین اضافه کرد: از برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتظار می رود به نفع رییسی انصراف دهند و این مطالبه مهم ما از آنان است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی شریعت نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هیچکس، چه در سطح کارگزاران نظام و چه در سطح عموم مردم، تردید ندارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم عدالت را در جامعه برقرار کنیم.

قضاوتی است که از کارگزاران ارشد نظام هم بار‌ها شنیده شده و نمود‌های عینی آن نیز در جامعه کاملاً قابل لمس است.

ثروت کشور به صورت عادلانه میان مردم تقسیم نمی‌شود، در ادارات با ارباب رجوع برخورد یکسان صورت نمی‌گیرد، پارتی‌بازی در اکثر دستگاه‌ها بشدت رواج دارد، حقوق‌ها، مزایا و امکانات رفاهی به تناسب شایستگی‌ها و نیاز‌های واقعی پرداخت نمی‌شوند. بر بخش‌های بکارگیری افراد در پست‌ها و تفویض جایگاه‌ها شایسته‌سالاری رعایت نمی‌شود، به افراد بله‌قربان‌گو امتیاز داده می‌شود و افراد منتقد منصف و دلسوز طرد می‌شوند و...

اینها و بسیاری موارد دیگر نشانه‌های بارز تبعیض هستند، چیزی که با روح اسلام و نظامی که قرار است با «جمهوریت» و «اسلامیت» اداره شود در تضاد کامل هستند.

در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه می‌کشند ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

این روزنامه در بخش دیگری از سرمقاله خود که به نظر می‌رسد به رئیسی و پرونده چای دبش کنایه می‌زند نوشته است:در جامعه‌ای که پرونده بزرگ‌ترین فساد اقتصادی را به جای آنکه با اولویت بررسی کنند به محاق می‌برند و آن را فسادنمائی جلوه می‌دهند، چگونه می‌توان پذیرفت عدالت در حال اجرا شدن است؟

همچنین روزنامه جمهوری اسلامی با طعنه به شیخ علیرضا پناهیان ادامه می‌دهد:

در جامعه‌ای که اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند، چگونه می‌توان به مردم گفت در حال ساختن بنای رفیع حکومت عدل علی هستیم؟

مردم با مشاهده این بی‌عدالتی‌ها اگر به این نتیجه برسند که ما کاری غیر از تغییر اسم انجام نداده‌ایم و هدفمان این بود که محمدرضا پهلوی را کنار بزنیم و خودمان جای او را بگیریم، نمی‌توان قضاوتشان را رد کرد. قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده‌ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند!

tags # سید ابراهیم رئیسی ، علیرضا پناهیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • تصویر جهانی دولت جمهوری اسلامی ایران ؛ کشوری عزتمند است