Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:44:48 GMT

قطر مراکز هسته‌ای اسرائیل تحت نظارت آژانس قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۷۶۴

قطر مراکز هسته‌ای اسرائیل تحت نظارت آژانس قرار گیرد

دولت قطر بر اهمیت پایان عدم همکاری رژیم اسرائیل با آژانس بین‌المللی تاکید و از این رژیم خواست تا مراکز و تاسیسات هسته‌ای خود را  تحت نظارت بازرسان آژانس قرار دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه قطری العرب در گزارشی خبر داد «سلطان بن سالمین المنصوری» سفیر قطر در اتریش و نماینده این کشور در مقر سازمان‌های بین المللی سازمان ملل متحد در نشست شورای حکام در وین خواهان بررسی و پرداختن به توانمندی‌های هسته‌ای اسرائیل شد و تاکید کرد دولت قطر از اعمال و سرایت قانون در روابط بین الملل به عنوان ضامن اصلی ایجاد محیط صلح آمیز و با ثبات بین المللی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قطر با اشاره تلویحی به تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی خواهان خلع سلاح هسته‌ای در چارچوب توافقنامه‌های بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل متحد شده و آن را یکی از راهکارهای بسط قانون در روابط بین الملل شد.

وی تاکید کرد تمامی کشورهای عربی از جمله دولت قطر به معاهده منع انتشار هسته‌ای پیوسته و به تمامی قطعنامه های بین المللی خواهان خاورمیانه ای عاری از سلاح‌های هسته‌ای احترام می گذارند اما اسرائیل همچنان حاضر به پیوستن به آن نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین المللی بین الملل هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، تاکید کرد دولت آمریکا شریک کامل در تهاجم علیه غزه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ نبیل قاووق گفت در تهاجم علیه غزه، دولت آمریکا کاملا مشارکت دارد و در زمینه‌های تصمیم گیری، پشتیبانی و حمایت، مسئول جنگ است.

قاووق همچنین افزود جبهه‌های پشتیبانی از لبنان، سوریه، عراق تا یمن، تاکیدی بر شکست برنامه آمریکا و اسرائیل و اشتباه بودن محاسبات آنهاست. اما درباره تهدیدات اسرائیل که هر روز می‌شنویم، تاکید می‌کنم اسرائیل شکست خورده، سست‌تر و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد شروط خود را تحمیل یا تهدیدات خود را علیه لبنان اجرا کند.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت برای یاری رساندن در خط مقدم باقی خواهد ماند و هرگز موضع خود را تغییر نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • کنعانی: گزارشگر سازمان ملل جنایات اسرائیل را تایید کرد
  • اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی
  • هشدار درباره تمام شدن بودجه «آنروا»
  • غزه ؛ غرق شدن 12 نفر هنگام کسب کمک در دریا
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • یک سازمان بین‌المللی: ۳ هزار بمب منفجرنشده در غزه وجود دارد
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل فورا بمباران وحشیانه غزه را متوقف کند
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل بمباران وحشیانه غزه را متوقف کند
  • توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد