Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@23:03:34 GMT

پایان نگارش سریال حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۷۷۳

پایان نگارش سریال حضرت معصومه(س)

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجتبی امینی تهیه کننده سریال حضرت معصومه (س) درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت این سریال عنوان کرد: مدتی است که نگارش نسخه سریال به پایان رسیده است و تا به امروز نظرات بسیار مثبتی از سوی مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه دریافت کردیم و نویسندگان در حال بررسی و جمع بندی نهایی کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در حال حاضر هم وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده‌ایم ‌و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، به امید خدا ساخت سریال آغاز شود.
 
خاطرنشان می‌شود، سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور، کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، با همکاری آستان مقدس بانوی کرامت در مرکز سیمافیلم، تولید خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود