Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک تیم ملی فوتبال عراق گفت که ستاره این تیم می‌تواند در دیدار با شاگردان دراگان اسکوچیچ به میدان برود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری «المعلومه»، بشار رسن در دیدار جمعه شب مقابل هنگ‌کنگ دچار مصدومیت شد و زمین را در دقیقه 67 ترک کرد.

قاسم الجنابی، پزشک تیم ملی فوتبال عراق درباره وضعیت هافبک پیشین پرسپولیس اظهار داشت: رسن به‌خاطر برخورد بی‌احتیاط یکی از مدافعان هنگ‌کنگ با او مصدوم شد، اما اکنون شرایط خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاینات ابتدایی نشان داد که پای او کمی کبود شده و جای نگرانی نیست. رسن آماده دیدار مقابل ایران خواهد بود و مشکلی ندارد.

تیم‌های ملی ایران و عراق ساعت 21 روز سه‌شنبه هفته جاری در آخرین دیدار از گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بشار رسن تیم ملی فوتبال ایران عراق جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)