Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@09:33:18 GMT

ولز یک سوئیس یک/ نبرد پرهیجان برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۷۹۶

ولز یک سوئیس یک/ نبرد پرهیجان برنده نداشت

خبرورزشی – دومین دیدار از گروه A یورو ۲۰۲۰ اولین دیدار امروز رقابت‌ها بود که در ورزشگاه المپیک باکوی آذربایجان بین ولز و سوئیس برگزار شد که این دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید.

نیمه نخست هردو تیم فرصت‌های خوبی داشتند، اما موقعیت‌های سوئیس بهتر بود که ضربات شار و سفروویچ تبدیل به گل نشد. با این حال دقیقه ۴۹ سوئیس به استحقاقش که یک گل بود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال شکیری با ضربه سر تمام‌کننده امبولو به قعر دروازه ولز رفت.

بعد از گل خورده، ولز جلو کشید و حملاتی را ترتیب دید تا این که آن‌ها هم سرانجام دقیقه ۷۴ به گل رسیدند. مورل ارسال کرد و مور مهاجم بلندقامت ولز با ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

دقیقه ۸۵ سوئیس توسط گاورانوویچ که لحظاتی قبل به میدان آمده بود به گل دوم رسید که داور با کمک VAR این گل را آفساید اعلام کرد تا در نهایت برای نخستین مرتبه در نبرد ولز و سوئیس نتیجه تساوی ثبت شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سوئیس تیم ملی ولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف خانگی نماینده شیراز در جام آزادگان

ایسنا/فارس نماینده شیراز در جام آزادگان نخستین سال حضور در فوتبال کشور را با تساوی به پایان رساند. 

در یک مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۲۷ اسفندماه تیم‌های شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. 

در این مسابقه آرش ملک، جواد نصیر، محمد قنبری، محمد امینی، پیمان نامور، محمدرضا فیروز زاده، محمد کاظمی، رضا بهمنی، میلاد غریبی، عرفان شیروانی و رضا آقابابایی از ابتدا در ترکیب شهر راز قرار گرفتند و مسلم حق شناس، مسعود محبی، مهدی زارع، ارشیا وثوقی، علیرضا خدابخشی، احمد نصیری، علی اصغر هوشمند، حمدالله ابدام، محمد علیزاده، علیرضا ارجمندیان و حمیدرضا نادری نیز بازیکنان پارس جنوبی را تشکیل می‌دادند. 

در دقیقه ۱۷ این مسابقه پاس رو به عقب محمدمهدی زارع مهذبیه با اشتباه مسلم حق شناس دروازه‌بان پارس جنوبی درون دروازه میهمان قرار گرفت. اما شاگردان روانخواه به بازی برگشتند و ابتدا در دقیقه ۳٠ روی یک ارسال کرنر و ضربه سر مسعود محبی به گل رسیدند. 

پیش از پایان نیمه نخست هم این محمد علیزاده بود که با یک ضربه والی زیبا گل دوم را به ثمر رساند تا میزبان شیرازی بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم شاگران ستار زارع فشار زیادی به حریف آوردند و بالاخره در دقیقه ۸۳ با ضربه محمد کاظمی از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافتند. 

در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا نارنجی پوشان شیرازی سال ۱۴٠۲ را با ۲۷ امتیاز و در رتبه سیزدهم به پایان برسانند. پارس جنوبی هم با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت. 

به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم رقابت‌ها روز هشتم فروردین‌ماه ۱۴٠۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - لیورپول 3
  • توقف خانگی نماینده شیراز در جام آزادگان
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و مس رفسنجان + فیلم
  • دربی خوزستان برنده نداشت/ ویسی در گام اول متوقف شد
  • پیروزی اقتصادی ملوان و برد شیرین تراکتور در قزوین/ دربی خوزستان برنده نداشت
  • این اخراج حکم صعود چلسی را امضا کرد (عکس)
  • خداداد عزیزی: کیفیت دربی ربطی به سبک بازی استقلال نداشت
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت
  • اینترمیامی بدون مسی هم خطرناک است!
  • حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس