Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دور رفت فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز بین دو تیم فراسنج تهران و رعد پدافند هوایی کاشان ازساعت ۱۶ آغاز شد. این بازی که از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود، در نهایت با برد تیم فراسنج خاتمه یافت.

فراسنج که اولین سال حضورش در لیگ برتر تنیس روی میز را تجربه میکند با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و محمدامین صمدی توانست با نتیجه ۴ بر ۲ از سد رعد پدافند که افشین نوروزی، امین احمدیان، سروش امیری نیا ، حمید شمس و محمد اصلمند را در اختیار داشت عبور کند و گام بلندی برای اولین قهرمانی خود در لیگ برتر تنیس روی میز بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا یاران صابری در تیم فراسنج با ۴ برد پیاپی فینال را طوفانی آغاز کردند. دو بازی آغازین دوبل با برد فراسنج همراه شد و در ادامه نوشاد عالمیان با شکست امیری نیا و همچنین امیرحسین هدایی با برد مقابل حمید شمس امیدهای رعد برای کسب قهرمانی را کمرنگ کردند، اما یاران رعد، با برد روحیه بخش افشین نوروزی در برابر نیما عالمیان ملی پوش المپیکی ایران و پیروزی امین احمدیان در برابر صمدی امیدوار به بازی برگشت فینال خواهند بود.

بازی برگشت فینال و مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور فردا از ساعت ۱۶ در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فراسنج تهران تنیس روی میز تنیس روی میز تیم فراسنج تهران مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز تنیس روی میز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز برای بدست آوردن مقام سومی رقابت‌های قهرمانی فوتسال "NSDF" در مقابل مالزیا به میدان خواهد رفت.

دیدار رده بندی برای تثبیت مقام سوم در رقابت‌های قهرمانی فوتسال "NSDF"میان تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و مالزیا امروز پنجشنبه نهم حمل ساعت دو بعد از ظهر در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

هر دو تیم قبلأ نیز در این تورنمنت در تاریخ دوم حمل با هم رقابت کرده‌اند که آن مسابقه با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسیده بود.

افغانستان در این رقابت‌ها اگرچه استرالیا را شکست داد اما در مسابقه حساس برای راه‌یابی به فینال روز گذشته از تایلند ۳ بر ۲ شکست خورد و نتوانست به فینال راه یابد.

تیم استرالیا با شکست دادن مالزی و تایلند و قبول شکست از افغانستان با شش امتیاز به فینال راه یافت و قرار است که امروز ساعت پنج عصر مسابقه فینال را با تایلند برگزار کند.

تیم تایلند که پیش از این مالزی را شکست داده بود، به استرالیا باخت و با شکست دادن افغانستان توانست که با شش امتیاز جواز حضور به مسابقه نهایی را کسب کند.

تیم ملی فوتسال افغانستان نیز پیش از این با انجام سه بازی در این مسابقات، یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی کسب کرده است.

این تورنمنت با اشتراک چهار تیم تحت نام قهرمانی فوتسال "NSDF" از طرف فدراسیون فوتبال و صندوق توسعه ورزش تایلند برگزار شده است که هدف آن آمادگی برای هفدهمین دورۀ جام ملت های فوتسال آسیا عنوان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد