Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:08:24 GMT

VAR به داد گرت بیل و رفقا رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۹۷۹

تیم ملی ولز فاصله ای تا شکست برابر سوئیس نداشت، اما تکنولوژی بازبینی صحنه به داد این تیم رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در اولین مسابقه خود در چارچوب رقابت های یورو 2020 عملکرد چندان خوبی نداشت و در نهایت برابر تیم ملی سوئیس با نتیجه 1-1 متوقف شد. البته ولز در این دیدار فرصت گلزنی زیادی روی دروازه حریف نداشت و با خوش شانسی موفق به کسب همین یک امتیاز از اولین بازی خود شد تا شانس های صعود خود را همچنان حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در اواخر مسابقه بود که سودیس با ضربه سر گاروانوویچ به گل برتری دست یافت. این بازیکن تنها ثانیه های بعد از ورود به میدان موفق شد دروازه ولز را باز کرده و گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند. حتی بازیکنان تیم ملی سوئیس جشن شادی مفصلی نیز برگزار کردند، اما در نهایت این گل توسط VAR مردود اعلام شد تا بهترین فرصت این تیم برای کسب سه امتیاز از دست برود.

 

در ادامه تلاش بازیکنان تیم ملی سوئیس برای زدن گل برتری اثربخش نبود و این تیم در روزی که شایسته کسب سه امتیاز بود، در نهایت به تک امتیاز برابر ولز قناعت کرد.

 

ولز تیم ملی سوئیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ولز تیم ملی سوئیس تیم ملی سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم

تیم‌های فوتبال لیورپول و آتالانتا در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و آتالانتا شامگاه _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی لیورپول به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را محمد صلاح در دقیقه هفت و از روی نقطه پنالتی برای لیورپول به‌ثمر رساند.

در نهایت نتیجه این دیدار در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ به‌سود آتالانتا به‌پایان رسید و این تیم راهی نیمه‌نهایی شد.

خلاصه بازی لیورپول و آتالانتا کد خبر 745911

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم