Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@03:44:13 GMT

خوش یمن مثل بازوبند کاپیتانی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۹۸۸

در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 بازوبند کاپیتانی تیم ملی حسابی خوش یمن بوده است

کاپیتان های تیم ملی در 3 بازی گذشته گل زده اند.

به گزارش طرفداری، یکی از نکات جالب این دوره از رقابت های مقدماتی جام جهانی به خوش یمن بودن بازوبند کاپیتانی تیم ملی محسوب می شود. نگاهی به 3 بازی قبلی تیم ملی مقابل هنگ کنگ، بحرین و کامبوج نشان می دهد به جز احسان حاج صفی، تمام بازیکنانی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بسته اند، موفق به گلزنی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی اول مقابل هنگ کنگ جهانبخش بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت که با خروج او از زمین بازوبند به وحید امیری رسید تا او پس از تنها 3 دقیقه در پست تازه اش برای تیم ملی گلزنی کند. جالب این که انصاری فرد نیز در دقیقه 80 به زمین آمد و او نیز پس از تنها 4 دقیقه دروازه حریف را باز کند.

در بازی دوم مقابل بحرین احسان حاج صفی بازوند کاپیتانی را به بازو بست و موفق به گلزنی نشد اما در بازی سوم ابتدا بازوبند بر بازوی جهانبخش بود که موفق شد از روی نقطه پنالتی برای سپید پوشان ایران گلزنی کند و در ادامه بازی کریم انصاری فرد به زمین آمد و بازوبند را بست که او نیز موفق به گلزنی شد.

تیم ملی ایران باید روز سه شنبه به مصاف عراق برود.

 

بیشتر بخوانید:

شب درخشان مهدی قائدی با گل، پاس گل و پنالتی

نگاهی به وضعیت گروه‌ ها در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس بهتاش فریبا در طرفداری: علی کریمی دوست ندارد کارهای خیرش رسانه ای شود اما من می گویم! احمد نوراللهی یک بازی 8 پوشید، دو بازی 15 | هیچ خطری تیم ملی را تهدید نمی کند سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان ادن هازارد: هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام؛ می خواهم نشان دهم که برای این تیم ساخته شده ام ایتالیا در رویای فتح یورو 2020 / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازوبند کاپیتانی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم

تیم‌های فوتبال الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پرگل العین به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پرگل العین به‌پایان رسید.

در این دیدار سوفیان رحیمی در دقیقه ۶ گل زودهنگامی را برای العین به‌ثمر رساند، در ادامه در دقایق ۲۶ و ۳۸ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا العین با پیروزی سه بر صفر در نیمه نخست راهی رختکن شود.

در ابتدای نیمه دوم مالکوم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، در ادامه کاکو باز هم از روی نقطه پنالتی برای العین گلزنی کرد و در دقیقه ۷۸ سالم الدوساری با گلزنی خود موفق شد گل دوم الهلال را به‌ثمر برساند.

خلاصه بازی الهلال و العین کد خبر 745613

دیگر خبرها

  • آمار جالب مهرداد محمدی در گلزنی!
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال