Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه تمام توان بالگردی ارتش در اختیار ستاد برگزاری انتخابات کشور است، گفت: خلبانان و فرماندهان پایگاه‌ها در این زمینه توجیه شده‌اند.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ امیر کیومرث حیدری روز شنبه در حاشیه در نخستین همایش بنیاد اکرام و افتتاحیه بنیاد باران رحمت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب نیروی زمینی با تمام قوا پای کار آمده است تا یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکید ما در یگان‌های نظامی بر مشارکت گسترده خانواده‌ها و همرزمان و تمام کسانی که در قلمرو نیروی زمینی و مسلح هستند بر مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه جهت این مهم باید تسهیلاتی فراهم کنیم، گفت: این تسهیلات در چند حوزه روی آن کار شده است و می‌توانم بگویم به یک نمره قابل قبولی رسیده است. یکی بحث سربازان است. حتماً باید شناسنامه همراه داشته باشند و کسانی که شناسنامه همراه ندارند به آن‌ها فرصت داده شده که شناسنامه خود را بیاورند. برای مرز‌ها هم پیش بینی لازم شده است.
امیر حیدری با بیان اینکه تمام توان بالگردی در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار گرفته است که صندوق‌های رای را به روستا‌ها و جا‌هایی که امکان تردد خودرو وجود ندارد ببرند، افزود: خلبانان و فرماندهان پایگاه‌ها در این زمینه توجیه شده‌اند.
وی ادامه داد: در پادگان‌ها هم فرماندهان تسهیلاتی برای حضور گسترده همرزمان و سربازان و خانواده‌های آن‌ها فراهم کنند که این تسهیلات و تمهیدات به وجود آمده است.  پیشی بنده این است که مردم لبیک گوی ما به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک قاطعی خواهند گفت به خصوص در نیروی زمینی تمام تسهیلات و تمهیدات برای یک حضور گسترده و پرشور فراهم شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای جا‌های که توان تحرک خودرویی لازم باشد، خودرو‌های نیروی زمینی در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار خواهد گرفت چرا که پیش بینی لازم به وجود آمده است که با قدرت تحرک بالایی که داریم بتوانیم برای انتخابات پرشور کمک کنیم.
امیر حیدری درباره امنیت مرز‌ها به خصوص در روز رای‌گیری، گفت: نیرو‌های ارتش همواره در مرز‌ها حضور دارند. امنیت یکی از وظایف و تکالیف نوشته شده و مورد تاکید است.
وی تاکید کرد: امروز در مرز‌های شرق، جنوب شرق، غرب، جنوب غرب کشور نیروی زمینی با تمام قدرت مشغول مراقبت از مرز‌ها است که کشور مثل همیشه از یک امنیت پایدار و امنیتی که ملت با تکیه بر این امنیت کارشان را انجام دهند برخوردار است.
فرمانده نیروی زمینی گفت: تضمین می‌کنیم که در مرز‌ها هیچ رویدادی نخواهیم داشت که یک انتخابات پرشور و با حضور گستره مردم با انتخاب فرد اصلح داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر حیدری نظامیان انتخابات 1400 فرمانده نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش اختیار ستاد مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند

امیر سیاح مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امروز ما در نمایشگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر بعد از فراخوان‌ها و جلساتی که با شرکت‌های دانش بنیان و خلاق داشتیم براساس نیاز‌هایی که ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های همکار داشت، با این شرکت‌ها جلسات مختلفی داشتیم، براساس توانمندی شرکت‌ها حضور پیدا می‌کنند و افراد با تکنولوژی‌ها آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این ستاد بخش‌ها و ادارات مختلفی داریم، یکی از آن بخش‌ها بخش آموزش و پیشگیری، بخش درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر است، اهداف ما در این حوزه این است که ما از یک داشبورد هوشمندی برخوردار باشیم تا مردم بتوانند هر مسأله‌ای در حوزه سلامت درمان آموزش و... داشته باشند با آن بتوانند مواجه شوند.

وی یادآور شد: اگر قرار است در حوزه آموزش و پیشگیری انجام شود با پلتفرم‌ها و یا سکو‌های هوشمند بتوانیم نیاز مردم را مرتفع کنیم. قرار است از تکنولوژی‌های جدید سلامت و درمان استفاده شده و تلاش شده با رویکرد جدیدی مسائل و فناوری‌های دنیا این مسائل را حل کنیم.

سیاح ادامه داد: در حوزه توزیع موادمخدر و مقابله هم از تکنولوژی‌های به روز دنیا استفاده شده تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف هوشمندسازی سامانه استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان در حوزه مواد مخدر فعالیت می‌کنند و در این نمایشگاه شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، کشاورزی، درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر حضور دارند.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تکنولوژی‌های جدید این ستاد گفت: از تکنولوژی‌هایی جدید بالگرد‌ها در سطح پَست می‌توانیم استفاده کنیم و با این شیوه می‌توانیم عرضه مواد مخدر چه کشت و چه توزیع را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما اداره‌ای به نام مشارکت‌های مردمی و کارآفرینی داریم، با توجه به این که این تکنولوژی‌ها در حوزه مختلف است، ما بیمارانی که درمان می‌شوند در این شرکت‌های دانش بنیان به کارگیری می‌شوند. حتی مشاغل خانگی هم دیده شده است که قرار است برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل/ برتری تهران نسبت به تل‌آویو چیست؟
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» یک تنبیه کوچک برای صهیونیست‌ها بود
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • تا پای جان برای ایران
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد