Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@05:53:35 GMT

همتی: انگار روستایی و کارمندی واژه‌ای تحقیرآمیز است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۱۸۰

همتی: انگار روستایی و کارمندی واژه‌ای تحقیرآمیز است

عبدالناصر همتی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: انگار روستایی و کارمندی واژه ای تحقیر آمیز است.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی هم در ادامه اظهار کرد: در این مناظرات جای روستائیان خالی است. نگاه مشاور جلیلی به روستائیان مثل نگاه رئیسی به کارمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار روستایی و کارمندی واژه ای تحقیر آمیز است. مردم روستا حتی از شما گندم را خوب نمی خرند و بودجه آن را مجلسیان برای قیر خرج کردند. به کشاورزان قول می دهم که گندم آنها را با قیمت روز بخرم و محصولشان را به دلال نفروشند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: آقای اینجا رئیسی مثل دادگاه و زندان نیست . اگر بخواهیم سود بانکی را پایین بیاوریم پیرمرد و پیرزنی که پول را پس انداز کرده برای خرج روزانه اش باید چه کار کند. آقای قاضی زاده هاشمی که ادعای توجه به زنان را دارند از خانمی در ستادش استفاده کرده که گفته بود که بیل گیتس با واکسن کرونا می خواهد ۱۵ درصد جمعیت جهان را بکشند؛ این تفکر شماست. من واکسیناسیون همگانی کرونا را تا پایان سال به اتمام می رسانم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی مناظره مناظره سوم مناظره سوم انتخاباتی عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم

محمد علی صمدی در بخشی از برنامه به افق فلسطین، به بررسی انتفاضه اول، شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری و نتایج آن پرداخته است.

به گزارش مشرق، محمد علی صمدی گفت: «انتفاضه» به معنای نوزایی و بازخیزی است اما به خاطر مسائل مختلف، این واژه عربی به زبان‌های مختلف ترجمه نشده و به همین شکل به کار برده می‌شود.

نخستین انتفاضه، سال ۱۹۸۷ شکل گرفت، واژه‌ای سنگین و مهم که هنوز هم مورد توجه هم رژیم صهیونیستی و هم گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

دیگر خبرها

  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است