Web Analytics Made Easy - Statcounter

استکلنبرگ ۳۸ ساله که عنوان مسن ترین بازیکن یورو ۲۰۲۰ را یدک می شد، گلر اصلی لاله های نارنجی خواهد بود. 

فرانک دی بوئر در نشست خبری خود قبل از بازی هلند - اوکراین شرکت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، لاله های نارنجی قرار است اولین بازی خود در یورو ۲۰۲۰ را در روز یکشنبه انجام بدهند. دی بوئر در ابتدای این نشست در مورد آخرین وضعیت ماتیاس ده لیخت گفت:

این بازی برای ماتیاس مقداری زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دست به ریسک نخواهیم زد. ما دو بازی دیگر هم خواهیم داشت. اگر این بازی حیاتی بود، او بازی می کرد ولی در وضعیت فعلی نمی خواهیم ریسک کنیم. او به بازگشت نزدیک است و ما انتظار داریم که در بازی بعدی به میدان برود.

دیگر ابهام موجود پیرامون ترکیب هلند، دروازه بان اول این تیم بود که دی بوئر آن را هم از بین برد.

انتخاب بین تیم (کرول) و مارتن (استکلنبرگ) بود. واقعا تصمیم دشواری بود. من احترام زیادی برای تیم قائل هستم ولی انتخاب من در لحظه، مارتن بود. 

سرمربی تیم ملی هلند سپس مقداری در مورد فرنکی دی یونگ صحبت کرد.

حس من نسبت به فرنکی این است که او فوتبال بازی کردن را از صمیم قلب دوست دارد. او تقریبا در تمامی زمان ها انتخاب درستی انجام می دهد. در واقع توپ گرفتن از او سخت است. فرنکی همیشه به دنبال فرصت ساختن یا فضاسازی برای هم تیمی هایش است. سازمان دفاعی خیلی از تیم های ملی بسیار خوب است و وقتی برای خلق موقعیت دچار مشکل شوید، فرنکی اغلب اولین کسی است که می تواند دفاع حریف را باز کند. این نقطه قوت فرنکی است و تماشای بازی او دلچسب است. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس بهتاش فریبا در طرفداری: علی کریمی دوست ندارد کارهای خیرش رسانه ای شود اما من می گویم! احمد نوراللهی یک بازی 8 پوشید، دو بازی 15 | هیچ خطری تیم ملی را تهدید نمی کند سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان ادن هازارد: هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام؛ می خواهم نشان دهم که برای این تیم ساخته شده ام ایتالیا در رویای فتح یورو 2020 / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی بوئر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان

دبل مغانلو در دربی اصفهان؛ سپاهان از بحران نجات یافت!

طرفداری | شهریار مغانلو دوباره برابر ذوب‌آهن گلزنی کرد.

شهریار مغانلو، مهاجم گلزن سپاهان، بار دیگر در مصاف با ذوب‌آهن درخشید و با تک گلش نقش کلیدی در کسب پیروزی تیمش ایفا کرد. مغانلو که در بازی رفت نیز دروازه ذوب‌آهن را گشوده بود، این بار در دربی برگشت نیز موفق به گلزنی شد تا به روند گلزنی‌های خود در این فصل ادامه دهد.

در دقیقه ۶۹ بازی، شهریار مغانلو با حرکتی سریع به داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن نفوذ کرد و در محاصره مدافعان این تیم قرار گرفت. مهرداد رضایی، مدافع ذوب‌آهن، در یک برخورد مغانلو را سرنگون کرد و داور بازی به سود سپاهان پنالتی اعلام کرد. مغانلو که در این فصل از روی نقطه پنالتی عملکرد موفقی داشته، پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای دقیق، گوشه سمت چپ دروازه ذوب‌آهن را هدف قرار داد و دروازه این تیم را باز کرد.

مغانلو در این مسابقه، بارها دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد و با تلاش‌های بی‌وقفه خود، در نهایت موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد. این گل، سه امتیاز ارزشمند را برای سپاهان به ارمغان آورد و این تیم را از بحران نجات داد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!