Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@14:13:22 GMT

زاکانی: جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۲۲۶

زاکانی: جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند

علیرضا زاکانی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در ادامه بحث خود اظهار کرد: امام علی (ع) فرموده‌اند حکومت امانت است، فرق ما با طاغوت این است که باید به مردم خدمت کنیم، اگر انقلاب نبود هیچکداممان الان اینجا نبودیم، حق نداریم مانند سناتورها کنار هم بشینیم و به همدیگر توهین کنیم و برنامه نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما حق نداریم در استخر آنها شنا کنیم و حرف های آنها را بزنیم؛ اگر اینطور شود از طاغوتیم‌. من ریشه فساد را در کشور ریشه کن می کنم؛ ریشه دروغ را خواهم کَند، آقای همتی گفتند از بانک مرکزی اخراج شدم، آقای واعظی گفتند دروغ گفته؛ گفتم در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ درخواست افزایش قیمت بنزین را داشته اید می‌گوید دروغ می گویم. شما حرف از فیلترینگ می زنید اما کامنت های اینستاگرامتان را بسته اید.

وی گفت: مردم عزیز این ها جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند، صبح جمعه گفتند تازه فهمیدیم قیمت بنزین افزایش پیدا کرده، با کفش به چادر زلزله زدگان رفتند، با ماشین خارجی رفتند بازدید از کارخانه خودرو سازی ایرانی.

زاکانی گفت: ریشه ناکارآمدی تفکر غلطی است که از انقلاب تاکنون در کشور ما مانند اختاپوس افتاده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی مناظره مناظره سوم مناظره سوم انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران گفت: این موضوع در راستای ساماندهی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

علیرضا زاکانی روز چهارشنبه و در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران اظهار داشت: از ظرفیت شهرداری برای حضور فعال در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد و از این ظرفیت برای دوره دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد نیز بهره خواهیم گرفت.

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران اظهار داشت: این موضوع در راستای ساماندهی یک امر کلی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

وی درباره واردات واگن‌های مترو و اختلافاتی که بین شهرداری و وزارت کشور وجود دارد، تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که هزار و ۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد. اما اختلاف نظر‌ها در مورد تایید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهرداری تهران اضافه کرد: به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد، ولی پاسخ طولانی شد که اعتراض آقای چمران را به همراه آورد. اما در زمان خودش این کار انجام شد.

واردات واگن مترو امسال انجام می‌شود

زاکانی درباره زمان واردات آن توضیح داد: امسال واردات واگن‌ها انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نشده است و در ایران تولید آسانسور و پله برقی وجود دارد. البته سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ببینید | دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها
  • رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان