Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: توسعه واقعی اصفهان برای رسیدن به جایگاه اصلی این کلانشهر در گرو همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها به خصوص مدیران شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز_ شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ _در آئین افتتاح مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهرداری اصفهان با قوت و قدرت اجرای پروژه شهید سلیمانی را در مدت زمان ۲۰ ماه و ۲۰ روز به انجام رساند که در این راستا باید از همت و درایت مدیریت شهری قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه واقعی اصفهان برای رسیدن به جایگاه اصلی این کلانشهر در گرو همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها به خصوص مدیران شهری است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید هماهنگی، وحدت، همدلی و هم‌زبانی را در تمام زمینه‌ها داشته باشند، تاکید کرد: استان ما جایگاه واقعی خود را هنوز پیدا نکرده است البته تاکنون مدیران شهری تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و نمایندگان پیگیر مسائل استان هستند، اما باید همت بیشتری برای رفع مسائل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوشایند که امروز شاهد آن هستیم حاصل همراهی‌ها و همکاری‌های مدیران در دستگاه‌های مختلف بوده است، تصریح کرد: در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اصفهان برای چندمین بار رتبه اول کشوری را به دست آورد.

کد خبر 500117

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر استاندار اصفهان عباس رضایی مدیریت شهری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی از برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمند سازی و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار با هماهنگی دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در کرج خبر داد و گفت: این دوره در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود که نیازمند مشارکت همه بخش‌ها اعم از نهادهای دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی است.

وی افزود: بر اساس ضوابط قانونی زنان سرپرست خانوار زنانی هستند که مسؤولیت اداره خانوار و تأمین معیشت آن را بر عهده دارند و مشمول احکام مقرر در ماده ۹ آئین‌نامه اجرایی ماده (۷) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب ۱۳۸۹/۱/۳۱ و بند «ج» ماده ۵ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست مصوب ۱۳۹۲ و تبصره ۳ ماده یادشده و تبصره یک ماده ۹ (اصلاحی ۱۳۸۰/۱/۲۲) قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب ۱۳۷۵ با اصلاحات و الحاقات بعدی می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: بر اساس تکالیف مندرج در برنامه ششم و بند ت از ماده ۸۰ این قانون، دولتت وظیفه دارد نسبت به اجرای کامل طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار طبق قوانین و مصوبات شورای اجتماعی اقدام کند. قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با رعایت الزامات استاندارد می‌تواند بستر مناسبی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار باشد.

آئینی در پایان خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار به لحاظ شکلی به سه گروه بی سرپرست، بدسرپرست و خود سرپرست تقسیم می‌شوند و حمایت از این قشر در جامعه اسلامی از اهم وظایف خدمتگزاران نظام بوده و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود و ظرفیتی بزرگ برای رشد داده‌های اقتصاد کلان کشور است.

کد خبر 6079672

دیگر خبرها

  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود