Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:50:05 GMT

ترافیک روان در کرمانشاه در جریان است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۳۸۶

ترافیک روان در کرمانشاه در جریان است

فضل‌الله شیری امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بانوان به عنوان فرهنگ یار ترافیک همکار پلیس در پیشگیری از تصادفات و ارتقا فرهنگ رانندگی هستند.

وی درباره وضعیت عبور و مرور در معابر شهری امروز شنبه و تراکم وسایل نقلیه در برخی از معابر شهر کرمانشاه افزود: در طول بلوار مصوری، مهدیه و در بلوار کوهساری میزان ترددها به صورت پرحجم و در برخی از مقاطع حرکت محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در میدان آیت‌الله کاشانی میزان ترددها به صورت نیمه سنگین و در محدوده خیابان شریعتی به ویژه از حوالی سه راهی یغما به سمت میدان غدیر میزان ترددها به صورت پرحجم است.

شیری افزود: از میدان آیت‌الله جلیلی به سمت تقاطع آیت الله جلیلی مسیر جنوب به شمال و در طول بلوار کارگر مسیر غرب به شرق و مقطعی از بلوار عشایر ترددها به صورت ترافیک پرحجم مشاهده می‌شود.

وی درباره مقطع بلوار شهید بهشتی بیان کرد: شروع ترافیک در این مسیر از ورزشگاه و در مسیر شمال به جنوب به سمت چهارراه بسیج بوده و در تقاطع ۱۷ شهریور به سمت میدان آزادی و ضلع شمالی میدان آزادی میزان ترددها پرحجم است.

شیری با اشاره به قابل توجه بودن میزان تردد در مقطع بلوار شهید امجدیان حوالی میدان بار تصریح کرد: سایر نقاط شهر مشکل خاصی برای تردد نداشته و دارای ترافیک روان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با توجه به اینکه محدودیت‌های تردد تا زمانی که شهر از رنگ نارنجی خارج نشده برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا همچنان ادامه دارد، افزود: محدودیت‌ها به صورت ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز و خروج خودروهای پلاک بومی از شهرستان‌های مذکور به سایر شهرستان‌های این استان است.

وی بیان کرد: علاوه بر محدودیت‌های ذکر شده، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب لغایت ۲ بامداد در سراسر استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

کد خبر 5232783

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس راهور ترافیک میدان آزادی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترددها به صورت میزان ترددها میزان تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد

 سرهنگ فیروز کشیر  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین بدلیل لغزنده بودن معابر به دلیل بارش نزولات آسمانی در سطح پایتخت بودیم. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک ‌است. 

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است . 

سرهنگ کشیر گفت: معابر شهر تهران با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی لغزنده است و می‌طلبد رانندگان در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت و سبقت جدا خودداری نمایند. 

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری نمایند. همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری و برف پاک کن را بررسی نمایند. همچنین تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد