Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناش هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در ۵ روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است گفت: طی روز‌های فردا و پس فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این مدت در برخی نقاط سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان اظهار کرد: از روز سه شنبه در برخی نقاط کشور به خصوص منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: طی سه روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر، وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط احتمال خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن هوا وجود دارد.

او اظهار کرد: در سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم است و روز یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران به  ۳۸ و کمترین آن به ۲۶ درجه می رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا پیش بینی هواشناسی گرد و خاک برخی نقاط وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز تداوم ناپایداری جوی و دریایی در مناطق شرقی، شرق تنگه هرمز، پاره‌ای از ارتفاعات مرکزی و شمالی استان پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز از شدت فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمالی و مرکزی استان کاسته می شود و در مناطق شرقی استان تا اواخر وقت بارش‌ها تداوم خواهد داشت.

سی سی پور با اشاره به اینکه بارش‌ها بصورت گذرا و موقتی است، گفت: این مدت با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشینه سرعت باد در تنگه هرمز و دریای عمان تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر خواهد رسید و توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی در نظر گرفته شود.

سی سی پور گفت: فردا جمعه از سرعت وزش باد کاسته و شرایط برای تردد‌های دریایی مساعد خواهد شد.

وی گفت: از لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابر در آسمان بتدریج، افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می شود و از ظهر شنبه ۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳ اردیبهشت با ورود یک موج بارشی جدید در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان بویژه در بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش سرعت لحظه‌ای باد پیش پینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • آرامش در دریای خزر
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • هشدار قرمز برای سیستان و بلوچستان | موج شدید بارش‌ها در راه است
  • آرامش امواج در دریای خزر
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود