Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سردار یعقوب سلیمانی ضمن تبریک سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد: برگزاری همایشی برای بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر و تجلیل از دختران سرآمد جامعه ایثارگری در حوزه‌های مختلف، از برنامه‌ها و اهداف بخش فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جدید بود که سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر مناسبت خوبی برای تحقق این هدف و برگزاری همایش سراسری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام اینکه نخستین همایش سراسری بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر روز یکشنبه ۲۳ خردادماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود اضافه کرد: نخستین همایش علاوه بر تهران به‌صورت هم‌زمان و وبیناری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
وی مدعوین اصلی و عمده تجلیل شوندگان در این همایش را فرزندان دختر شهدای مدافع حرم اعلام کرد و افزود: تجلیل از نخبگان علمی (دختران شاهد و ایثارگر حائز رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور سراسری) و قهرمانان ورزشی ملی و المپیکی جامعه ایثارگری از دیگر اهداف مهم این همایش سراسری است.
 
سلیمانی در پایان گفت: با توجه به برگزاری این همایش در دهه کرامت، ارتباط وبیناری با ۲ استان خراسان رضوی و قم در طی همایش هم پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: دختران شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان

ایسنا/خوزستان درحاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان، مراسم گرگیعان نیز برگزار شد.

با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان که مصادف با ولادت امام حسن (ع) است، رسم «گرگیعان» با شور و ذوق خاصی در خوزستان برگزار می شود. 

به گزارش ایسنا،«گرگیعان» یا «قرقیعان» نام آیین سنتی رایج بین عرب‌های استان خوزستان، هرمزگان و کشورهای عربی مانند عراق است که در نیمه ماه رمضان اجرا می‌شود. در این آیین، کودکان با پوشیدن لباس‌های نو و محلی یعنی دشداشه برای پسران و عبا برای دختران به خانه‌های مختلف می‌روند و عیدی و شیرینی می‌گیرند. رسم گرگیعان در میان فرهنگ‌های دیگر از جمله در میان مردم دزفول در خوزستان نیز مرسوم است و آن را با عنوان «ثوابه یا جوابه» اجرا می‌کنند.

امروز نیز پسران و دختران کودک در پی همین آیین در تمرین استقلال خوزستان حاضر شدند که مورد استقبال اعضای این تیم قرار گرفتند. همچنین در حاشیه تمرین امروز استقلالی‌ها جشن تولد پورموسوی سرمربی تیم نیز برپا شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • برگزاری جشن فرشته‌های روزه اولی اراک
  • جمع‌آوری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور