Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:00:09 GMT

جدایی ستاره فرانسوی از بایرن مونیخ قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۵۰۲

جدایی ستاره فرانسوی از بایرن مونیخ قطعی شد

به نظر می‌رسد که باید جدایی کینگزلی کومان از بایرن مونیخ را قطعی تلقی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصل گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در این موفقیت آنها ایفا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما مدتهاست شایعات زیادی در رابطه با آینده کینگزلی کومان مطرح می‌شود. گزارش ها حاکی از آن است مذاکرات بایرن مونیخ با ستاره فرانسوی در راه تمدید قرارداد به بن بست خورده و امیدها برای ماندگار شدن کومان در جمع باواریایی ها به کمترین حد خود رسیده است. حتی اخیراً بیلد مدعی شد که بایرن به طور کامل از تمدید قرارداد با این بازیکن ناامید شده و حاضر است به پیشنهادات مناسب برای او جواب مثبت بدهد.

 

 

 

 

در همین ارتباط منبع فرانسوی RMC نیز گزارشی در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده که کینگزلی کومان تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و می‌خواهد از بایرن مونیخ جدا شود. در این گزارش ادعا شده که ستاره فرانسوی از رفتار باشگاه با خود راضی نیست و حقوق پیشنهادی بایرن برای تمدید قرارداد نیز با انتظارات او کاملا فاصله دارد.

 

همچنین  RMC ادعا کرده که بایرن مونیخ برای فروش این بازیکن 100 میلیون یورو می‌خواهد و عملکرد درخشان احتمالی او در یورو می‌تواند تیم های خواهان این بازیکن را به پرداخت این پول اغوا کند. این در حالی است که از منچستر یونایتد به عنوان جدی ترین مشتری کومان نام برده می‌شود.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 کینگزلی کومان بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 کینگزلی کومان بایرن مونیخ ستاره فرانسوی کینگزلی کومان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد

انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

  منبع:طرفداری

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد