Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:50:44 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۵۲۱

آخرین اخبار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۱

آخرین اخبار و به روز رسانی‌های مربوط به پنجره نقل و انتقالات تابستانی را دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، به دنبال پایان رقابت‌های باشگاهی در سطح فوتبال اروپا، بازار نقل و انتقالات آغاز بکار کرده و تیم‌های مطرح قاره سبز درصدد جذب و فروش بازیکنان تا پیش از شروع فصل آینده هستند. نقل و انتقالات طی یک سال اخیر به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و کاهش درآمد باشگاه‌ها چندان جذاب و قابل توجه دنبال نشد اما تابستان ۲۰۲۱ می‌تواند شروع مجددی برای بازیکنان و باشگاه‌ها باشد تا دوباره چرخه فوتبال را از این طریق به راه بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین اخبار، گمانه‌زنی‌ها، اظهارنظرات، شایعات و احتمالات پیرامون بازیکنان و باشگاه‌های فوتبال اروپا را هر روز می‌توانید در خبرگزاری ایلنا مشاهده کنید. در این پوشش زنده، ما آخرین اخبار نقل و انتقالات را از سراسر جهان برای شما به ارمغان خواهیم آورد، بنابراین برای بروزرسانی‌های مکرر، همراه باشید:

رسمی: فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی (فوتبالی) جدید باشگاه تاتنهام منصوب شد. با حضور او انتخاب فونسکا به عنوان سرمربی جدید اسپرز بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

دیوید مویس قرارداد خود را با وستهم تا ژوئن ۲۰۲۴ تمدید کرد.

لاوتارو و دیپای هر دو با بارسلونا در ارتباط هستند

اینتر در رابطه با انتقال مدافع راست جدید بارسلونا به نام امرسون در ارتباط است و اکنون اسپورت گزارش داده است که بارسلونا می‌تواند با پیشنهاد امرسون به عنوان بخشی از معامله، لوتارو مارتینز را بخرد. در همین حال ، موندو دپورتیوو می‌گوید که ممفیس دپای هرچه بیشتر به انتقال به نیوکمپ نزدیک می‌شود.

فابریزیو رومانو تایید کرد جیانلوئیجی دوناروما به عقد قرارداد با پاری سن ژرمن بسیار نزدیک شده است.

تاتنهام و فونسکا در حال گفتگو هستند

طبق گفته فابریزیو رومانو، تاتنهام به مدت سه روز با پائولو فونسکا در حال مذاکره است. به احتمال زیاد سرمربی رم مسئولیت هدایت اسپرز را بر عهده خواهد گرفت.

کلوپ به دنبال جایگزین واینالدوم

به گفته Sport1، یورگن کلوپ از لیورپول می‌خواهد که فلوریان نوهایوس، هافبک بوروسیا مونشن گلادباخ را به عنوان جانشین جورجینیو واینالدوم به خدمت بگیرد. هزینه نوهایوس در حدود ۴۰ میلیون یورو است.

اتلتیکو به دی پائول نزدیک می‌شود

رودریگو دو پائول تاکنون مهمترین هدف اتلتیکومادرید در تابستان است و دیگو سیمئونه یکی از ستایشگران بازیکن اودینزه است. به نظر می‌رسد سرانجام روخی بلانکو قصد دارد آرژانتینی را به زمین بفرستد، در حالی که این پیام سریع به رقبای خود خواهد بود.

منچستر یونایتد خواهان ماندن پوگبا است

قرارداد پل پوگبا در منچستریونایتد در پایان فصل آینده به پایان رسیده است اما شیاطین سرخ قصد فروش او را ندارند. اسکای اسپورتس اعلام کرد که یونایتد قصد دارد با پوگبا و نمایندگانش دیدار کند تا درباره آنچه که این فرانسوی در مورد آینده خود در ذهن دارد، بحث کند. رئال مادرید و یوونتوس در گذشته علاقه زیادی به او داشتند و از هرگونه تحولات هوشیار خوشحال بود.

فابریتزیو رومانو

* اتلتیکومادرید برای کیران تریپیر ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد. منچستریونایتد به این بازیکن علاقه مند است.

* اتلتیکومادرید همچنان در حال مذاکره برای اودینزه برای جذب رودریگو دی پائول است.

* به جز باشگاه‌های پریمیرلیگ اکنون آتالانتا به بوتمن مدافع هلندی لیل علاقه مند است. این انتقال هیچ ربطی به آینده کریستین رومرو ندارد.

بایرن قرارداد لواندوفسکی را یادآوری کرد

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه رابرت لواندوفسکی ممکن است آینده خود را در بایرن مونیخ در نظر داشته باشد، اما هربرت هاینر رئیس باشگاه به مهاجم یادآوری کرده که هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده است. "رابرت بهترین مهاجم جهان است. او دو سال قرارداد دارد و من می توانم تصور کنم که او حتی برای مدت بیشتری با ما بماند. "

آنچلوتی فابیان را در نظر می‌گیرد

به گزارش اسپورت، کارلو آنچلوتی هفته گذشته به رئال مادرید بازگشت، اما این سرمربی ایتالیایی از هم اکنون به دنبال حمله به یکی از باشگاه‌های سابق خود، ناپولی، برای جذب فابیان رویز است.

میلان مذاکرات را برای ژیرو آغاز می‌کند

میلان در مورد به خدمت گرفتن اولیویه ژیرو با چلسی تماس گرفته است، اما جیانلوکا دی مارتزیو خاطرنشان کرد که روسونری فقط برای جذب وی به صورت رایگان مایل خواهد بود.

آلگری گابریل خسوس را می‌خواهد

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس، گابریل خسوس مهاجم منچسترسیتی را به عنوان مردی که می‌خواهد وارد شود و به عنوان شماره ۹ بیانکونری بازی کند، معرفی کرده است. هر اتفاقی که برای کریستیانو رونالدو بیفتد، یوونتوس مشتاق جذب گابریل ژسوس است.

میلان می‌خواهد تونالی را حفظ کند

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آث میلان با وجود کمبود وقت بازی در فصل گذشته، قصد ندارد هافبک با استعداد ساندرو تونالی را قرض دهد.

اورتون رودی گارسیا را در نظر می‌گیرد

اورتون به جستجوی سرمربی جدید خود برای جایگزینی کارلو آنچلوتی ادامه می‌دهد که با کمال تعجب به رئال مادرید رفت و اکیپ گفته که تافی‌ها با رودی گارسیا تماس گرفته‌اند. این مربی فرانسوی فصل گذشته لیون را به مقام چهارمی رساند، در حالی که او همچنین تجربه مربیگری در لیل، رم و مارسی را دارد. استیون جرارد و رافا بنیتز نیز در لیست نهایی اورتون قرار دارند.

مبارزه برای اودریوزولا

طبق گفته اوندا سرو، هر دو باشگاه اینتر و میلان به آلوارو اودریوزولا، مدافع راست رئال مادرید علاقه مند هستند. بازیکن باسک می‌تواند به دلیل حضور دنی کارواخال و حالا لوکاس وازکز در پست دفاع راست لوس بلانکوس را ترک کند.

کین نزدیک به منچسترسیتی

هری کین تابستان امسال خواهان جدایی از تاتنهام است و با منچسترسیتی ارتباط دارد. اکنون اعتقاد بر این است که مهاجم نزدیک به امضای قرارداد با قهرمان لیگ برتر است. اگر منچسترسیتی بتواند کار را تمام کند و این کار را انجام دهد، انتقال بزرگی خواهد بود.

آث میلان لاکسالت را می‌فروشد

دیگو لاکسالت که در سال ۲۰۱۸ به میلان رسید و فصل گذشته را به صورت قرضی در گلاسکو سلتیک گذراند، قصد دارد این باشگاه را ترک کند. دینامو مسکو قرار است این بازیکن اروگوئه‌ای را به قیمت ۳.۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

فیورنتینا به کورس خرید گوئدس پیوست

والنسیا در تابستان امسال به دنبال ۳۰ میلیون یورو برای فروش گونکالو گوئدس است و چندین باشگاه وجود دارد که ممکن است مایل به پرداخت آن باشند. اعتقاد بر این است که سویا ۲۰ میلیون یورو پیشنهاد داده و در حال حاضر فیورنتینا ۱۸ میلیون یورو به علاوه ۲ میلیون یورو بیشتر به عنوان پاداش پیشنهاد داده است.  اما، هر دو پیشنهاد هنوز بسیار کمتر از قیمت درخواست والنسیا هستند.

کدام بازیکنان رئال را ترک نمی‌کنند؟

به گزارش ABC ، لیستی از بازیکنان رئال مادرید وجود دارد که لوس بلانکوس در تابستان امسال آنها را رها نمی‌کند. گفته می‌شود بازیکنان این گروه منتخب تیبو کورتوا ، داوید آلابا ، ادر میلیتائو ، تونی کروس ، لوکا مودریچ ، وینیسیوس و کریم بنزما هستند. کاسمیرو و فد والورده نیز می‌توانند در آن لیست قرار بگیرند.

اینتر از امرسون می‌خواهد که جای اشرف را بگیرد

به نظر می‌رسد اشرف حکیمی به احتمال زیاد این تابستان اینتر را ترک کند، چلسی و پاری سن ژرمن هر دو مشتاق جذب او هستند و جانلوکا دی مارتزیو گزارش داده  که اینتر می خواهد امرسون رویال وارد زمین شود و جای او را بگیرد. امرسون به تازگی انتقال دائمی خود به بارسلونا را با پرداخت نه میلیون یورو به پایان رسانده است، بنابراین باید پیشنهاد خوبی برای قبول بلوگرانا باشد. با این وجود بارسلونا برای رسیدگی به وضعیت مالی خطرناک خود، فوراً به پول نیاز دارد.

هیچ پیشرفتی در وضعیت رئال مادرید و راموس وجود ندارد

قرارداد سرخیو راموس در رئال مادرید در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می رسد ، اما مارکا می تواند نشان دهد که در حالی که پیشنهاد تمدید لوس بلانکوس به کاپیتان منقضی شده است، اگر او آن را بپذیرد، آنها در موضع خود تجدید نظر می کنند و از او استقبال می‌کنند. با این وجود ABC گزارش داد که هیچ پیشنهادی روی میز نیست و رئال مادرید برای جدایی راموس آماده می‌شود.

* واران مشتریان زیادی دارد

رافائل واران می‌تواند این تابستان رئال مارید را ترک کند، در حالی که جوزپ پدرول از ال چیرینگیتو فاش کرد که این مدافع پیشنهاداتی از منچستریونایتد دارد که همینطور دیگر مشتریان او چلسی و پاری سن ژرمن هستند. رئال مادرید امیدوار است برای این بازیکن ۲۸ ساله که یک سال از قراردادش باقی مانده حدود ۶۰ میلیون یورو دریافت کند.

* تاتنهام تورام را می‌خواهد

مارکوس تورام، پس از حضور در مونشن گلادباخ، به عنوان یک تقویت کننده احتمالی در خط حمله برای تاتنهام در نظر گرفته شده است.

* پوگبا: هنوز بازیکن منچسترم

پل پوگبا در گفتگو با RMCSport اظهار داشت: " یک سال از قراردادم باقی مانده است ، همه این را می دانند. هیچ پیشنهادی برای تمدید وجود نداشته است. من هنوز بازیکن منچستر یونایتد هستم. تماس با PSG؟ من یک نماینده دارم که با همه اینها سرو کار دارد. شماره الخلیفی را ندارم ".

* سانچو با منچستریونایتد به توافق رسید

علاقه منچستریونایتد به جیدون سانچو مدتی است به طول انجامیده است و فابریزیو رومانو گزارش داده که شیاطین سرخ با وینگر بروسیا دورتموند به توافق شخصی رسیده‌اند. هزینه نهایی این انتقال قرار است از سوی دورتموند ۹۰ تا ۹۵ میلیون یورو باشد.

*خاوی مارتینز در راه بازگشت به اتلتیک

ژاوی مارتینز تابستان گذشته نزدیک بود به اتلتیک بیلبائو از بایرن مونیخ ملحق شود، اما اکنون که بازیکن آزاد است در آستانه بازگشت به این باشگاه در باسک است.

* فونسکا سرمربی تاتنهام می‌شود

تاتنهام هنوز در جستجوی جانشینی برای ژوزه مورینیو است، اما پائولو فونسکا قرار است تا سال ۲۰۲۴ مسئولیت هدایت اسپرز را بر عهده بگیرد. این مربی پرتغالی تابستان امسال رم را ترک کرد، جایی که مورینیو به راحتی به این سمت منصوب شده بود.

* بنیتز به اورتون؟

فرهاد مشیری سهامدار اصلی اورتون نام رافا بنیتز را به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی روی میز قرار داده است. نونو اسپریتو سانتو به عنوان گزینه احتمالی هدایت شده بود، اما کریستال پالاس اکنون امیدوار است که او را به سلهارست پارک منتقل کند.

* چلسی به دنبال هایجک اشرف از پاریس

چلسی مصمم است که اشرف حکیمی، مدافع راست اینتر را به زمین بکشد و طبق گفته سان، مایل است امرسون پالمیری را در یک معامله پول نقد به اضافه بازیکن قرار دهد. پاری سن ژرمن در آستانه تأیید خرید اشرف نزدیک بود، اما اکنون چلسی با پیشنهاد لحظه آخری روی میز آمده است. آبی‌ها همچنین مشتاق جذب ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند هستند و مایلند برای جمع آوری کمک مالی از جمله تامی آبراهام و کالوم هادسون-اودوی، تعدادی از بازیکنان را به فروش برسانند.

* ساری لوفتوس چیک را می‌خواهد

مائوریتزیو ساری روز چهارشنبه به عنوان سرمربی جدید لاتزیو تایید شد و او امیدوار است که با تلاش برای فریب روبن لوفتوس-چیک که با رم در ارتباط است، به باشگاه سابق خود یعنی چلسی حمله کند. گاتزتا دلو اسپورت همچنین از بازیکنان آتالانتا ایلیچیچ، از ناپولی پولیتانو و از بولونیا اورسولینی به عنوان گزینه‌های خط حمله نامبرده است.

* مسی با اینتر میامی گفتگو می‌کند!

انتظار می‌رود لیونل مسی قرارداد جدیدی را در بارسلونا امضا کند، اما همینطور انتظار می‌رود این قرارداد برای دو سال آینده باشد. بر اساس گزارش میامی هرالد، باشگاه اینتر میامی مشتاقانه به دنبال جذب فوق ستاره آرژانتینی است، دیوید بکهام، مالک باشگاه، قبلاً با مسی مذاکره کرده است.

* آلگری مشتاق ماندن دیبالا است

بر اساس گزارش‌های مختلف در ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری که به عنوان سرمربی به یوونتوس بازگشته است، می‌خواهد پائولو دیبالا قرارداد جدیدی را امضا کند.

* کومان می‌تواند بایرن را ترک کند

بایرن مونیخ تمایل دارد کینگزلی کومان قرارداد خود را تمدید کند، اما بیلد گزارش می‌کند که خواسته‌های مالی وینگر فرانسوی با مطالبات باشگاه آلمانی مطابقت ندارد. فعلاً مذاکرات در حال بن بست هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نقل و انتقالات نقل و انتقالات نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات تابستان امسال پاری سن ژرمن رئال مادرید سرمربی جدید میلیون یورو باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر