Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۲۲ خرداد ماه) در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد و بخشداران ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: بحران هایی از جمله ویروس کرونا، تحریم های ظالمانه، زلزله، خشکسالی و آتش سوزی مانع از اجرای برخی کارها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و میان دوره ای باشت و گچساران را در استان داریم، گفت: براساس سیاست های دولت تدبیر و امید انتخابات در سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار خواهد شد

 

وی ادامه داد: در ایام تبلیغات قرار داریم و باید بیش از پیش مراقبت کنیم و همه باید خود را موظف به رعایت قانون و پروتکل ها بدانیم.

 

کلانتری با تاکید بر اینکه ما مصمم هستیم که انتخابات را بی طرفانه و در عین سلامت برگزار کنیم، تصریح کرد: با کسی تعارف نداریم و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه مسئولان استان موظف هستند شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند تا شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات از ارکان مهم انتخابات است، بیان کرد: قطعی برق، آب و اینترنت در روز انتخابات نباید وجود داشته باشد و بخشداران از قبل تمامی این موارد را در شعب اخذ رای کنترل کنند.

 

کلانتری یادآور شد: همه دستگاه ها موظف هستند طبق قانون تمام امکانات را در اختیار فرمانداران و بخشداران برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات قرار دهند. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قبل از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد ماه همه کاربران و اعضای شعب اخذ رای برای آغاز کار آمادگی کامل داشته باشند.

 

وی در زمینه تبلیغات نامزدها در دوران شرایط کرونایی نیز گفت: تکلیف ما این است که با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، علاوه بر حفظ جان مردم برای تحقق مشارکت حداکثری و پرشور صیانت کنیم.

 

کلانتری تصریح کرد: رعایت شیوه نامه و دستورالعمل های بهداشتی در اولویت قرار دارد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و افزود: زمانی می توانیم مشارکت حداکثری را شاهد باشیم که سلامت مردم برقرار باشد.

 

وی اظهار کرد: مجری ستادهای انتخاباتی باید تعهدنامه رعایت دستور العمل های بهداشتی را امضا کرده و در صورت تخلف از قوانین و پروتکل ها با متخلفین طبق قانون برخورد می شود.

 

کلانتری تصریح کرد: صیانت از جان مردم در اولویت کاری ما قرار دارد و نخستین مسئولیت ما حفاظت از جان مردم است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افزایش شعب اخذ رای برای رفاه حال مردم و حفظ سلامتی آنها در استان پیش بینی شده تا همه با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات شرکت کنند. 

 

وی داشتن تبلیغات را حق کاندیداهای انتخاباتی دانست و گفت: با استفاده از فضای مجازی فعالیت کرده و اگر جایی اجتماع است باید با رعایت شیوه نامه ها باشد. 

 

کلانتری گفت: باید تلاش کنیم با همکاری مردم و مسئولان مثل دوره های قبل استان نخست در بحث مشارکت باشیم. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای ستاد انتخابات استان، بخشداران، کارمندان عضو ستاد انتخابات و هیئت های اجرایی باید بی طرفانه، صادقانه و قاطعانه عمل کنند.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی سلامت، قانون گرایی، بی طرفی و امانتداری می خواهد و باید به مر قانون عمل کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد شعب اخذ رای مشارکت حداکثری بخشداران مشارکت قانون مشارکت مردمی انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروتکل های بهداشتی مشارکت حداکثری ستاد انتخابات شیوه نامه پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد