Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@12:35:46 GMT

ناراحتی سوئیسی‌ها از تساوی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۵۸۱

در چارچوب هفته اول مسابقات یورو در گروهAمسابقات تیم ملی سوئیس و ولز به تساوی دست یافتند. 

ولادمیر پتکوویچ، سرمربی سوئیس پس از این تساوی اظهار داشت: ما نسبت به حریف کاملاً سر بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: بدشانس هم بودیم که گل ما توسط ویدیوچک مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به نظرم ما اشتباه هم کردیم که می‌خواستیم مالکیت راداشته باشیم و در آن صورت تمرکزمان در زدن ضربه آخر پایین آمد. ما می‌توانستیم بازی را ببریم ولی نتوانستیم از این موقعیت‌هااستفاده کنیم. 

پتکوویچ گفت: البته هنوز ما شانس صعود داریم. ما باید بتوانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. البته ما سفر طولانی‌ داریم و این مسئله می‌تواند ما را بیش از اندازه خسته کند. باید از همین الان به فکر ریکاوری باشیم. 

راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز نیز پس از این تساوی اظهار داشت: ما می‌خواستیم شروع مثبتی داشته باشیم و روحیه برد را در خودمان تقویت کنیم ولی تا انتها کمی سطح روحیه‌‌مان پایین آمد و موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم. 

وی ادامه داد: ما توانستیم به خوبی دفاع کنیم و با توجه به سرعت و کیفیت‌مان بازی سرگرم‌کننده‌ای ارائه دادیم. 

پیج گفت: ترکیه حریف متفاوتی نسبت به سوئیس خواهد بود و ما باید در آن مسابقه با ثبات و با نظم دفاع کنیم. 

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های یورو، تیم ملی ولز در بازی بعدی در باکو به مصاف ترکیه خواهد رفت و تیم ملی سوئیس باید به رم سفر کند تا با ایتالیا دیدار کند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایتالیا ترکیه تیم ملی یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید

به گزارش ورزش سه، تیم ملی چین که در گروه سوم رقابت‌های جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و سنگاپور رقابت می‌کند، امروز در دور چهارم مسابقات برابر سنگاپور قرار گرفت و موفق شد به پیروزی 4-1 مقابل میهمان خود دست پیدا کند.

چین در دقیقه 21 این مسابقه توسط وو لی به گل رسید، اما تیم سنگاپور تنها یک دقیقه بعد روی ضربه محمد فارس بن رملی به گل رسید تا در دقیقه 22 بازی را به تساوی بکشاند.

سپس فرناندو انریکه گل دوم چین را در دقیقه 65 از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند اما در ادامه و در دقیقه 79 مسابقه، لی یوانی، بازیکن چین، از زمین اخراج شد تا چین ده نفره شود.

البته چینی‌ها با وجود اینکه با یک یار کمتر به بازی ادامه می‌دادند، گل‌های سوم و چهارم را به ترتیب توسط وو لی و وی شیهائو در دقایق 85 و 90 به ثمر رساندند و امید سنگاپوری ها برای رسیدن به گل تساوی را به کلی از بین بردند.

این اولین پیروزی تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ بود. این تیم هفته گذشته در اولین دیدار خود با این سرمربی کروات به تساوی 2-2 رسیده بود اما با پیروزی در دیدار امروز توانست از بحران خارج شود.

با این نتیجه تیم ملی چین با 7 امتیاز در رده دوم و سنگاپور با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفت. در حال حاضر کره جنوبی با 10 امتیاز صدرنشین این گروه است و تایلند 4 امتیازی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • زاخارووا: روسیه در کنفرانس اوکراین شرکت نمی‌کند
  • تحولات اوکراین|امکان گفتگو با روسیه در نشست صلح سوئیس
  • لاوروف: طرح صلح اوکراین بی‌نتیجه است
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی سعید مهری از استقلالی‌ها، ماجرا چیست؟
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • جایگاه اسفناج در طب سنتی
  • مسکو: مذاکرات صلح اوکراین در سوئیس بدون مشارکت روسیه محکوم به شکست است
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد