Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@18:57:07 GMT

حریری: لبنان در حال فروپاشی سیاسی و اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۵۹۳

حریری: لبنان در حال فروپاشی سیاسی و اقتصادی است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، سعد حریری، مأمور تشکیل کابینه لبنان، تأکید کرد: کشور در حال فروپاشی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است. چشمم و چشم مفتی و دارالفتوا به کشور است و آنچه برای ما مهم است سرنوشت کشور است.

او پس از دیدار با عبداللطیف دریان، مفتی لبنان به خبرنگاران گفت که در این دیدار وضعیت کشور و روند رو به فروپاشی آن را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حریری افزود: به دارالفتوا آمدم و وضعیت کشور طی هفت ماه گذشته را برای مفتی لبنان شرح دادم و مذاکراتی سازنده و مهم در این نشست داشتیم.

حریری با حضور در شورای شرعی اهل سنت لبنان، نخست جلسه‌ای خصوصی با مفتی لبنان برگزار کرد و سپس در جلسه شورا شرکت و تحولات داخلی لبنان و روند مذاکرات برای تشکیل دولت را بررسی کرد.

حریری بعد از نشست با مفتی لبنان در "بیت الوسط" با نجیب میقاتی، فواد سنیوره، تمام سلام نخست‌وزیران سابق به بررسی آخرین رویداد‌های سیاسی و اوضاع کشور به خصوص روند تشکیل دولت جدید پرداخت.

پیش از این نشریه لبنان «النهار» خبر داد که حریری تصمیم خود را برای اعلام انصراف از تشکیل کابینه نهایی کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نخست وزیر لبنان لبنان سعد حریری انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مفتی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تبیین دقیق پیام‌های نوروزی معظم له، از تشکیل کارگروه تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در اداره کل استاندارد استان البرز در راستای جهش تولید با مشارکت شهروندان خبر داد.

عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران مطرح کرد: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ارتقای کیفیت واحدهای تولیدی است که با ارتقای کیفیت فرآورده‌های تولیدی ایرانی و افزایش میزان تقاضا، فرآیند جهش تولید اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: جمهوری اسلامی در طول حیات خود همواره از مشارکت شهروندان در رویدادهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی استقبال کرده و علت تاکید رهبری بر مشارکت شهروندان به ویژه در امور اقتصادی، استفاده صحیح از نظرات مشورتی صاحب نظران حوزه‌های صنعت، تجارت، اقتصاد و بازار توسط مدیران اقتصادی کشور است.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ مصمم هستیم از نظرات انجمن‌ها، تشکل‌های غیردولتی، مجامع امور صنفی، اتاق‌های بازرگانی، کشاورزی و صنعت به طور ویژه در سال ۱۴۰۳ بهره مند شویم و مشکلات احتمالی را رصد کنیم.

آئینی با اشاره به استقرار منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز عنوان کرد: آماده ارائه خدمات به تجار، بازرگانان، واحدهای تولیدی و صادر کنندگان و واردکنندگان کالا در این منطقه با استفاده از شبکه آزمایشگاه‌های همکار البرز و استان‌های مجاور هستیم و از حضور آنان در استان البرز استقبال می‌کنیم.

کد خبر 6064476

دیگر خبرها

  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • مشکلات اقتصادی چگونه باعث فروپاشی شوروی شد؟ (اینفوگرافی)