Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در تشریح اقدام‌ها و خدمات ارائه شده به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف شامل؛ خردسالان، دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و افراد جویای کار و سایر گروه‌های سنی نیازمند انجام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به ارائه خدمات به خردسالان دچار سوء تغذیه اشاره کرد و افزود: ۲۴ هزار دانش آموز دختر و پسر از کمک هزینه تحصیلی، بسته‌های لوازم التحریر و پوشاک بهره‌مند شده اند، ضمن اینکه شهریه و هزینه‌های کلاس‌های تقویتی و کنکور برای ۴ هزار دانشجو، مشاوره و روانشناسی برای افراد در آستانه ازدواج و کارگاه‌های آموزشی مشاوره خانواده پرداخت شده است، همچنین به زوج‌های جوان از پارسال تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه اهدا کرده ایم.

شیبه اهدای وسایل کمک آموزشی از جمله؛ تبلت دانش آموزی و لپتاپ به دانشجویان واجد شرایط را از دیگر خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش عنوان کرد و بیان داشت: اعطای تسهیلات مختلف به ویژه اشتغال توانمندسازی تا خودکفایی، کاریابی و معرفی افراد جویای کار به صاحبان کسب و کار، آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی راهبری شغلی تا رسیدن به موفقیت و همچنین ثبت نام افراد در جشنواره‌های فرهنگی و هنری از دیگر خدمات به شمار می‌روند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، طرح منزلت در راستای احترام به مقام و منزلت سالمندان با اختصاص کلید مجزا در دستگاه نوبت دهی شعب و همچنین سامانه نوبت دهی غیرحضوری در شعب این بانک اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، از شماره 400 الی 449 دستگاه های نوبت دهی شعب، به مراجعین حضوری دارای سن 65 سال یا بالاتر در قالب طرح منزلت اختصاص یافته است. با اجرای طرح منزلت در بانک ملت، تکریم سالمندان گرانقدر در دریافت خدمات بانکی در دستور کار تمامی شعب این بانک قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد