Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:38:07 GMT

رسمی؛ بازی دانمارک و فنلاند لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۷۰۷

رسمی؛ بازی دانمارک و فنلاند لغو شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در واپسین دقایق دیدار تیم‌های دانمارک و فنلاند در گروه B یورو ۲۰۲۰ به شکلی غیرمنتظره کریستین اریکسن هافبک دانمارک نقش بر زمین شد.

غش کردن ستاره محبوب دانمارکی‌ها آنقدر نگران‌کننده و بد بود که همه حضار در ورزشگاه از بازیکنان، مربیان و تماشاگران مغموم و ناراحت بودند و برخی حتی اشک می‌ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام یوفا، دیدار دانمارک و فنلاند به دلیل مصدومیت شدید اریکسن به تعویق افتاد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی به سریلانکا سفر کرد
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد