Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود. امروز (شنبه) در شهر ورشو لهستان برگزار شد.

بر همین اساس در رقابت‌های پنج وزن نخست سه نماینده کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به میدان رفته اند که امین میرزازاده با پیروزی مقابل علی اکبر یوسفی در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت و یوسفی نیز صاحب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم  در بالای جدول علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱ بر ۱ هیکی نابی دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱  ادوارد پاپ از آلمان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. در پایین جدول امیر قاسمی منجزی در دور نخست مقابل مامینجان عبداله یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف مقابل میرزازاده، از دور رقابت‌ها کنار رفت. امین میرزازاده نیز در دور اول با نتیجه ۲ بر یک از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت. وی در دور دوم مقابل مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی با نتیجه ۱ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل مامینجان عبداله یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

دیدار فینال بین دو نماینده کشورمان برگزار شد که امین میرزازاده با نتیجه ۳ بر ۱ از سد علی اکبر یوسفی گذشت و به مدال طلا دست یافت. یوسفی نیز صاحب مدال نقره شد.

فردا و در رقابت‌های پنج وزن دوم، محمدهادی ساروی و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

با توجه به اعلام کادر فنی، رقابت‌های لهستان انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو برای نمایندگان کشورمان محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • عیدیان راهی فینال شد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود