Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق قوانین یوفا دیدار دو تیم دانمارک و فنلاند به دلیل مصدومیت شدید و ایست قلبی ناگهانی کریستین اریکسن لغو شد. خبرگزاری میزان - دومین روز از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ امروز (شنبه) پیگیری شد که در دومین دیدار امروز دو تیم دانمارک و فنلاند از ساعت ۲۰:۳۰ در کپنهاگ به مصاف هم رفتند و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه بدون گل در حال پیگیری بود، اما در دقیقه ۴۴ اتفاقی شوکه کننده موجب گریه تمامی بازیکنان حاضر در زمین شد و طبق قوانین یوفا این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دقیقه ۴۴ یک پرتاب اوت از سمت چپ نصیب تیم دانمارک شد و پس از پرتاب اوت به سمت کریستین اریکسن، این بازیکن باتجربه به یک باره بیهوش شد و به شدت به زمن خورد. پس از این صحنه بازیکنان تیم دانمارک و سپس بازیکنان فنلاند از دیدن صجنه بیهوشی اریکسن به شدت متاثر شدند و بلافاصله آنتونی تیلور، داور انگلیسی این دیدار دستور جضور تیم پزشکی را داد.  
کادر پزشکی دانمارک چند دقیقه درون زمین به وضعیت کریستین اریکسن رسیدگی کردند و حتی وضعیت به قدری غیر قابل مشاهده و ترسناک بود که برای جلوگیری از مشاهده دوربین‌های تلویزیونی به شکلی عجیب دور اریکسن پوشانده شد.

طبق قوانین یوفا این بازی به دلیل تاثیرات روحی مخربی که روی بازیکنان دو تیم داشته لغو شد.   همچنین «بین اسپورت» مدعی شد اریکسن هنگام ترک زمین زنده بوده است.    تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد اریکسن با چشمانی باز و ماسک اکسیژن زمین را ترک کرده است.

*لحظه خروج اریکسن از استادیوم محل برگزاری توسط آمبولانس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

*فوری؛ یوفا اعلام کرد اریکسن در شرایط پایدار قرار دارد.

اریکسن به بیمارستان منتقل شده و شرایط بازیکن پایدار است.

 

بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| تساوی سوئیس و ولز به سود ایتالیا

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن تیم دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر

تین نیوز

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی قهرمانی با اشاره به ترافیک سنگین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار- بندر خمیر دستورات ویژه ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودروهای عبوری صادر کرد.

قهرمانی ضمن اعطاء مأموریت به رئیس حوزه قضایی بندر خمیر از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد. 

وی در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روزهای خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین های دوم و سوم خروجی خودروها و کامیون ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

قهرمانی در ادامه افزود: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار - بندرخمیر نیز پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی در پایان تأکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محورهای مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره برداری از مسیرهای جدید، بازگشایی جاده های مسدود و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه/حمله گسترده پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم