Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ هواوی در رویداد بزرگ خود، نسل جدید تبلت‌های میت‌پد پرو و ساعت‌های هوشمند سری واچ 3 را به عنوان اولین محصولات مجهز به HarmonyOS معرفی کرد. همچنین هواوی برنامه خود برای بروزرسانی صد محصول را در دسته‌های مختلف اعلام کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گام اول: آغاز بروزرسانی از روز رویداد (12 خرداد)

هواوی در گام اول امکان بروزرسانی چهار محصول رده‌بالا را از همان روز رویداد فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصولات شامل گوشی‌های سری میت 40، سری P40، سری میت 30 و تبلت میت پد پرو (نسل اول) می‌شود.

گام دوم: سه‌ماهه سوم 2021

در گام بعدی، در سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری، گوشی‌های سری Mate 20 همراه با گوشی‌های نوا 6، نوا 7 و نوا 8 به هارمونی ارتقا خواهند یافت. در این گام، تبلت هواوی MatePad نیز حضور دارد.

گام سوم: سه‌ماهه چهارم 2021

در سه‌ماهه چهارم 2021، تلویزیون‌های هوشمند هواوی سری V و S در کنار گوشی‌های سری Mate 20 X امکان دریافت هارمونی را خواهند داشت.

گام چهارم: نیمه اول 2022

در گام نهایی (نیمه اول سال 2022 میلادی) نیز گوشی‌های قدیمی‌تری همچون سری میت 10، میت 9، نوا 5، پی 20، پی 10، تبلت M5 و تلویزیون‌های قدیمی‌تر سری V به هارمونی آپدیت می‌شوند.

جالب است بدانید که در همین مدت کوتاه، هارمونی با استقبال خوب کاربران مواجه شده و تا به حال بیش از 10 میلیون دستگاه مختلف به سیستم عامل هارمونی بروز شده‌اند که آمار چشمگیری به نظر می‌رسد. همچنین هواوی اعلام کرده است که بروزرسانی به HarmonyOS 2.0 اطلاعات دستگاه شما را پاک نمی‌کند. بنابراین کاربران هواوی می‌توانند با خیالی آسوده نسبت به ارتقای سیستم عامل دستگاه خود اقدام کنند.

پربیننده ترین رجیستری موبایل واره ها کلید خورد کاوشگر چینی روی مریخ سلفی گرفت عرضه بسته های ویژه مکالمه و اینترنت به مناسبت دهه کرامت باز و بسته کردن قفل خانه با آیفون ممکن می‌ شود ویندوز ۱۱؛ هر آنچه از این آپدیت جدید می دانیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هواوی انتخابات ۱۴۰۰ سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت مقامات آمریکایی از رونمایی لپ‌تاپ جدید هواوی

در پی رونمایی لپ‌تاپ جدید هواوی که در آن تراشه هوش مصنوعی اینتل به کار رفته است، قانونگذاران جمهوریخواه آمریکا، از دولت بایدن انتقاد کردند.

به گزارش ایسنا، آمریکا، شرکت چینی هواوی را در سال ۲۰۱۹ به دلیل نقض تحریم‌های ایران و در راستای مقابله با پیشرفت‌های فناوری پکن، در لیست محدودیت تجاری قرار دارد. قرار گرفتن در این لیست، به معنای آن است که تامین کنندگان هواوی پیش از فروش کالا به این شرکت، باید مجوز ویژه دریافت کنند.

چنین مجوزی که در دولت ترامپ صادر شد، اجازه داد اینتل، پردازنده‌های مرکزی را برای استفاده در لپ‌تاپ‌ها از سال ۲۰۲۰ به هواوی بفروشد. قانونگذاران ضد چین، از دولت بایدن خواستند این مجوز را باطل کند اما بسیاری از آنها قبول دارند که این مجوز، اواخر امسال منقضی شده و تمدید نخواهد شد.

رونمایی لپ‌تاپ «میت بوک ایکس پرو» هواوی که در آن از پردازنده جدید «کور اولترا ۹» اینتل استفاده شده است، این قانونگذاران را شوکه و عصبانی کرد زیرا نشان داد که وزارت بازرگانی، با ارسال تراشه جدید به هواوی موافقت کرده است.

مایکل کالاگر، نماینده جمهوریخواهی که ریاست کمیته منتخب امور چین در مجلس نمایندگان آمریکا را برعهده دارد، به رویترز گفت: یکی از بزرگترین معماها در واشنگتن دی سی، این است که چرا وزارت بازرگانی، اجازه داده است فناوری آمریکایی به هواوی ارسال شود.

یک منبع آگاه گفت: این تراشه‌ها، تحت مجوزی که پیش از این وجود داشت، ارسال شده‌اند و شامل محدودیتهای گسترده اخیر در خصوص صادرات تراشه هوش مصنوعی به چین نیستند.

این واکنش، سیگنالی از فشار رو به رشد روی دولت بایدن برای انجام اقدامات بیشتر برای مقابله با رشد هواوی پس از گذشت پنج سال از اضافه شدن این شرکت به لیست محدودیت تجاری است.

بر اساس گزارش رویترز، هواوی در اوت سال ۲۰۲۳، با معرفی گوشی که در ساخت آن از یک تراشه پیشرفته استفاده شده بود، دنیا را شوکه کرد و به نماد پیشرفت فناوری چین با وجود اقدامات خصمانه واشنگتن برای فلج کردن ظرفیت تولید نیمه‌رساناهای پیشرفته در این کشور، تبدیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 3 به زودی عرضه می‎‌شود
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • تشریح عملیات نیروی هوافضای سپاه از زبان سرلشکر باقری | کدام مراکز اطلاعاتی صهیونیست ها هدف قرار گرفت؟ | قصد ادامه عملیات نداریم | ببینید
  • عصبانیت آمریکایی‌ها از رونمایی لپ‌تاپ جدید هوآوی
  • عصبانیت مقامات آمریکایی از رونمایی لپ‌تاپ جدید هواوی
  • بهترین و بدترین روش پخت ماهی کدام است؟
  • تصاویر مخربی که هرگز از ذهن کودکان و نوجوانان پاک نمی‌شود
  • تصاویر مخربی که از ذهن نوجوانان هرگز پاک نمی‌شود