Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:27:17 GMT

«قورباغه» در بازار جشنواره کن

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۸۷۸

«قورباغه» در بازار جشنواره کن

کمپانی آمریکایی «اکسچنج» سریال ایرانی «قورباغه» را در بازار جشنواره فیلم کن به خریدران بین‌المللی عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، با توجه به افزایش جهانی تقاضا برای سریال های خارجی، کمپانی آمریکایی «اکسچنج» اعلام کرد سریال موفق و ایرانی «قورباغه» ساخته هومن سیدی را در بازار هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به خریداران بین المللی عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عرضه سریال های تلویزیونی در بازار جشنواره فیلم به ندرت روی می دهد اما مفهوم بارازهای سینمایی در چند سال اخیر و بویژه در دوران کرونا دستخوش تغییر شده است و کمپانی های فیلمسازی نیز روز به روز فعالیت خود را در عرصه محصولات تلویزیونی افزایش می دهند. 

در سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگرانی هومن سیدی بازیگرانی چون صابر ابر، سحر دولتشاهی و نوید محمدزاده نقش آفرینی کرده اند. محمدزاده در سال ۲۰۱۷ برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر بخش افق های جشنواره فیلم ونیز شد. 

«برایان اوشِی» مدیر عامل کمپانی «اکسچنج» در این باره توضیح داد: «هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار و ستاره ای نوظهور است که فیلم بلند ساخته او نیز تکامل بخش نگاه فوق العاده و توانایی او در پرداخت داستان های پرتعلیق و ساخت جهانی پیچیده است که مخاطبان هر ژانری را سرگرم می کند. بسیار خوشحالیم که این سریال فوق العاده را به تمام جهان عرضه می کنیم و این سریال خارجی می تواند در سراسر جهان بسیار موفق و محبوب شود». 

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال قورباغه بازار جشنواره فیلم کن هومن سیدی جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

بیشتر بخوانید: واردات خودروی جانبازان به کجا رسید؟

وی افزود:حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227451 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M۷ پرو 5G لو رفت
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت